Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 24 februari 2016 via mobiele applicatie

Super goed verblijf, kom het zelf beleven. De kamer is uitstekend netheid is een prioriteit. De gastvrijheid van het personeel is enorm. Er is geen zwembad maar dat is geen enkel probleem want voor 100 bahtjea kan je naar Mike Shopping Male.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 januari 2016

Mooie kamers en goedkoop en vooral een aangename sfeer en indien er problemen zijn is harry altijd bereikbaar. Harry zoekt een oplossing. Ook voor belgen een plaats waar landgenoten elkaar ontmoeten. Dit gasten huis ligt in de levendige uitgangszone maar is toch betrekkelijk rustig. En niet ver van het strand.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 januari 2016

Ideale bb,propere kamers,alle dagen netjes,propere handdoeken,bedlinnen enzovoort...personeel uiterstmatig vriendelijk en staan altijd klaar voor je,de gastheer zelf Harry en gastvrouw Tan zijn gewoon geweldige mensen en van de eerste dag geven ze u een familiair gevoel.Regelmatig leuke en ook lekkere thema avonden en ook ben je bij alles direkt bij als je in harry' s place verblijft..Kortom"SUPER" en ik word er vaste klant en heb er een stel vtienden bij !

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 januari 2016

Wij hebben een aantal dagen bij Harry's doorgebracht. Fijne, leuke accommodatie. Nederlandstalig.
Het pension ligt zeer dicht bij alle uitgaansmogelijkheden: strand, winkels, kroegjes enz.
De kamers zijn ruim en schoon, evenals de toiletgroep. Zij worden dagelijks goed schoon gemaakt en ook worden de handdoeken elke dag vervangen. Zeer hygiënisch !
TV , airco en ventilator werken optimaal. Geen overlast van lawaai of andere gasten. Steeds wordt er geïnformeerd of alles naar wens is. Dus zeer goede gastheer met een goede staf. Beneden in de bar kun je eten (ontbijt, lunch, diner o.a. Frietje stoofvlees). Het is een leuke bar met interessante thema-avonden zoals: BBQ-, paella- , kaas-, seafoodavonden, enz.bij inschrijving. Zeer goed verzorgd. Kortom: Harry's
Place in Pattaya is een aanrader. Elly en Toon van Assouw, Nederland.

Kamertip: Gunstig gelegen met zeer geslaagde thema-avonden en een leuke, gezellige bar
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 3 januari 2016

Ik verbleef er in december ,en heb er goeie tijd gehad .Iedereen was er altijd vriendelijk, en behulpzaam als je vragen had over iets ,en in de kroeg beneden altijd wel iemand om babbeltje mee te doen Centraal gelegen zeer zeker, In no time ben je overal in de stad .De kamers werden dagelijks gekuist , en propere handdoeken , bedlinnen iedere dag , en de kamer beschikte tevens over alles wat je nodig had .
Je kreeg dus zeker waar voor je geld.

Datum van verblijf: december 2015