Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 10 januari 2016

Wij hebben een aantal dagen bij Harry's doorgebracht. Fijne, leuke accommodatie. Nederlandstalig.
Het pension ligt zeer dicht bij alle uitgaansmogelijkheden: strand, winkels, kroegjes enz.
De kamers zijn ruim en schoon, evenals de toiletgroep. Zij worden dagelijks goed schoon gemaakt en ook worden de handdoeken elke dag vervangen. Zeer hygiënisch !
TV , airco en ventilator werken optimaal. Geen overlast van lawaai of andere gasten. Steeds wordt er geïnformeerd of alles naar wens is. Dus zeer goede gastheer met een goede staf. Beneden in de bar kun je eten (ontbijt, lunch, diner o.a. Frietje stoofvlees). Het is een leuke bar met interessante thema-avonden zoals: BBQ-, paella- , kaas-, seafoodavonden, enz.bij inschrijving. Zeer goed verzorgd. Kortom: Harry's
Place in Pattaya is een aanrader. Elly en Toon van Assouw, Nederland.

Kamertip: Gunstig gelegen met zeer geslaagde thema-avonden en een leuke, gezellige bar
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 3 januari 2016

Ik verbleef er in december ,en heb er goeie tijd gehad .Iedereen was er altijd vriendelijk, en behulpzaam als je vragen had over iets ,en in de kroeg beneden altijd wel iemand om babbeltje mee te doen Centraal gelegen zeer zeker, In no time ben je overal in de stad .De kamers werden dagelijks gekuist , en propere handdoeken , bedlinnen iedere dag , en de kamer beschikte tevens over alles wat je nodig had .
Je kreeg dus zeker waar voor je geld.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 28 december 2015 via mobiele applicatie

Voor mij is 1 keer goed geweest zal toch naar iets anders zoeken feit dat hij hier goede punten heeft is omdat ze vragen kunt u op trip ..ad .. Aub eens punten geven .... Ook veel geluid in de gangen door zatlappen die door de gang kruipen of binnen getrokken worden als u rustig wil zitten is dit geen goede plek

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 december 2015

Uitstekend verblijf gehad, ga er zeker terug, heel nette kamers die dagelijks gepoetst worden. Harry & Tan staan steeds voor je klaar. Elke vrijdag overheerlijke thema avonden. Heel goeie centrale ligging. Doe zo verder ....

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 8 december 2015 via mobiele applicatie

Toffe & gezellige plaats, vriendelyke mensen. Rustige plaats, er is altyd wel iets te beleven. Je bent er in de buurt van alles, zonder grote verplaatsingen te maken. Je kan er steeds ook goed en degelyk eten, voor goede prys. Beschikt ook over wifi...dus communicatie is ook goed. Je zit tevens ook niet zover van zee en strand.

Datum van verblijf: december 2015