Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 28 december 2015 via mobiele applicatie

Voor mij is 1 keer goed geweest zal toch naar iets anders zoeken feit dat hij hier goede punten heeft is omdat ze vragen kunt u op trip ..ad .. Aub eens punten geven .... Ook veel geluid in de gangen door zatlappen die door de gang kruipen of binnen getrokken worden als u rustig wil zitten is dit geen goede plek

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 december 2015

Uitstekend verblijf gehad, ga er zeker terug, heel nette kamers die dagelijks gepoetst worden. Harry & Tan staan steeds voor je klaar. Elke vrijdag overheerlijke thema avonden. Heel goeie centrale ligging. Doe zo verder ....

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 8 december 2015 via mobiele applicatie

Toffe & gezellige plaats, vriendelyke mensen. Rustige plaats, er is altyd wel iets te beleven. Je bent er in de buurt van alles, zonder grote verplaatsingen te maken. Je kan er steeds ook goed en degelyk eten, voor goede prys. Beschikt ook over wifi...dus communicatie is ook goed. Je zit tevens ook niet zover van zee en strand.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 6 december 2015

Harry & Tan zijn supermensen en ga er al jaren en het is nog altijd hetzelfde, supere grote kamers met alles erop en eraan en alle mensen die er werken zijn super vriendelijk en beleefd en super proper. dit is echt het beste van het beste in pattaya en nogmaals een dikke proficiat aan Harry & Tan + zijn ganse team is het gezelligste guest house van streken ver.
JACQUES BRUSSEL

Kamertip: alle kamers zijn super
Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 november 2015 via mobiele applicatie

Iedere vakantie kom ik naar Pattaya en verblijf ik in Harry's Place, vriendelijk personeel en de Harry staat altijd klaar om u te helpen. Nette kamers en alle comfort wat je nodig hebt. Wandelafstand van de shopping centra, zee en Walkingstreet. Iedere vrijdag is er een dinner party, kaasavond, seafood paèlla, seafood bbq buffet, mosselen friet, konijntje zijn allemaal super lekker klaargemaakt. De beste muziek van Pattaya als je mij vraagt en ambiance verzekerd.

Datum van verblijf: oktober 2015