StayForLong
Travelocity
Beoordeeld op 6 december 2015

Harry & Tan zijn supermensen en ga er al jaren en het is nog altijd hetzelfde, supere grote kamers met alles erop en eraan en alle mensen die er werken zijn super vriendelijk en beleefd en super proper. dit is echt het beste van het beste in pattaya en nogmaals een dikke proficiat aan Harry & Tan + zijn ganse team is het gezelligste guest house van streken ver.
JACQUES BRUSSEL

Kamertip: alle kamers zijn super
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 24 november 2015 via mobiele applicatie

Iedere vakantie kom ik naar Pattaya en verblijf ik in Harry's Place, vriendelijk personeel en de Harry staat altijd klaar om u te helpen. Nette kamers en alle comfort wat je nodig hebt. Wandelafstand van de shopping centra, zee en Walkingstreet. Iedere vrijdag is er een dinner party, kaasavond, seafood paèlla, seafood bbq buffet, mosselen friet, konijntje zijn allemaal super lekker klaargemaakt. De beste muziek van Pattaya als je mij vraagt en ambiance verzekerd.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 21 november 2015

Als ik op vakantie ben in Pattaya dan is Harry's place zeker mijn stamkroeg , gezellige mensen, voor mij super goede muziek (om uit de bol te gaan) en de dinner parties zijn altijd super geslaagd en zeer lekker . Een aanrader voor iedereen zeker weten . Ik kom er zeker terug , bedankt Harry

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 2 november 2015

Bij Harry en Tan zit je altijd goed .
uitbaters als ook personeel zijn altijd behulpzaam en vriendelijk . niets is te veel of te moeilijk .
kamers zijn gewoon prijs/kwaliteit TOP van grote tot kleine kamers alles goed afgewerkt en alle dagen proper opgekuist meer heb je gewoon niet nodig voor u geslaagde vakantie .
aan de bar kan je gewoon gezellig eten en drinken en altijd leuk om eens een avondje of meerdere door te brengen .
over de locatie van Harry's place kan je alleen maar positief zijn !
voor ieders wat wils op wandelafstand zwembad zee nachtleven winkels eten enz
Harry Tan personeel doe zo voort ! mijn volgende bezoek is alvast geboekt :-)

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 1 november 2015

zeer rustig gelegen in een zijstraatje van de secondroad ,nette kamers ,lekkere verzorgde keuken ,zeer sympatieke uitbater en vriendelijk personeel .iedere vrijdag speciaal diner (mosselen of paella of kaas).the place to be!!!!!

Datum van verblijf: oktober 2015