“Zeker bezoeken”

Keukens: Thais, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig, met beton, hout, staal en veel bloemen ingericht, modern thai restaurant met een vriendelijke bediening. Op de kaart staan traditionele en minder alledaagse gerechten die allemaal geweldig verzorgd en mooi gepresenteerd worden. Er zijn verschillende "signature" gerechten, waarvan de May's curry zeker de moeite waard is. Heerlijk! Bijzonder is ook dat de voorgerechten ook als zodanig geserveerd worden, en niet zoals zovaak, gelijk met de hoofdgerechten op tafel komen.
Er is een beperkte wijnkaart en een uitgebreide cocktailkaart, die overigens ook alcoholvrij te krijgen zijn.
De prijzen van het eten liggen uiteraard boven het gemiddelde maar zijn zeer betaalbaar en de moeite waard. We zijn hier de afgelopen week al twee keer met veel genoegen gaan eten.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is zeker nog plaats voor verbetering op de nieuwe lokatie!Wat mij enorm gestoord heeft is dat zij telkens door de zaak moesten om het eten te brengen naar het zaaltje daar naast. Als ik een cocktail kies op basis van aardbeien dan wil ik die daar ook in terug vinden en geen bosvruchten!wat meer alcohol was ook welkom geweest.De gerechten waren groot van portie maar niet alles was even vers de vis had weinig of geen smaak( diepvries vis) de rest was Ok. Ook aan het personeel is er nog veel werk, juist opnemen van bestelling enz.. (een goede training noodzakelijk) De zaakvoerster is het grootste pluspunt van de zaak!

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een vriend deze verborgen parel bezorgd. Onvangst is er hartelijk, maar vooral de eigen interpretatie van de Thaise keuken deed ons hart wat sneller slaan.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier gegeten we hebben in alle top 20 restaurant van Pattaya gegeten maar deze staat toch echt voor ons bovenaan. Je krijgt zo veel voor zo weinig en super lekker.

Bij Horizon eet je zo voor 100 euro 1 klein gerechtje en ook bij Mantra ben je voor 1 gerecht 125 euro kwijt en dan heb je minimaal 3 gerechten nodig en heb je nog honger. En de kwaliteit is oké maar nou ook weer niet om te zeggen culinair hoogstandje.

Nee dat zit je bij Mays 10x beter voor een voorgerecht betaal je 7 euro en een hoofdgerecht 12 a 15 euro en een hoeveelheid de borden pasten niet eens op de tafel.

In 1 woord geweldig

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving nodigt echt niet uit en we vroegen ons af waar we waren beland, maar eenmaal aangekomen was het super lief en romantisch. Mooi licht en gedekte tafels! Heerlijk gegeten met mooi opgemaakte borden.. Ik heb alleen geen dessert genomen omdat ik daarin weinig helaas keus zag, maar zeker de meer dan de moeite waard langs te gaan!

Reizigers die MAYs Urban Thai Dine - Pattaya bekeken, bekeken ook

Pattaya, Provincie Chonburi

In MAYs Urban Thai Dine - Pattaya geweest? Deel je ervaringen!