“T was weer in orde”

Keukens: Europees, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, verzorgd en vriendelijk.
Thai food met een lekker flesje wijn!
Gezellig !
Iets prijziger Belgische prijzen ?

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier in een gezellig trendy restaurant binnengewandeld en het zag er proper uit en vooral uitnodigend. Eens we de menu kregen zagen we dat die heel uitgebreid was. Je kan er genieten van de echte Thaise traditionele keuken eveneens als Europese gerechten. We wisten eerst niet wat kiezen. Eens we uiteindelijk onze keuzes hebben gemaakt en achteraf ook kregen was het echt smullen geblazen. De bediening was ook top. En de eigenaars waren ook aanwezig en echt aangename en vriendelijke mensen moet ik zeggen. We zijn allen voldaan naar buiten gegaan! Zeker weten tot herhaling vatbaar! En een echte aanrader, dit leuk restaurantje!

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer leuk restaurant met een zeer aangename bediening.Heel gezellig interieur met tal van lekkere Belgische bieren.De keuken is echt een authentieke Thaise keuken met tal van heerlijke gerechten.Voor mensen die niet voor de Thaise keuken zijn is er ook een mogelijkheid om andere gerechten zoals een goeie steak,vol-au-vent,...Voor mensen die in pattaya verblijven is het zeker een aanrader om eens te gaan eten.Mai Thai cuisine heeft er alvast een nieuwe klant bij .TOP!!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi versierde ingang met twee mooie beelden. Wij zijn ontvangen met een smile in een mooi sfeervol design. Je kan kiezen uit suggesties op bord en via menukaart. Belgische bieren zijn ook aanwezig. We hadden gekozen voor een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alles was verzorgd opgediend. De pomelo salade was voor ons de uitschieter. We werden ook naar buiten begeleiden met een traditionele wafe.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste restaurant van Pattaya. Bediening subliem. Eten van hoog niveau, uitgebreide wijnkeuze. Lekkerrrrr

Reizigers die Mai Thai Cuisine bekeken, bekeken ook

Pattaya, Provincie Chonburi

In Mai Thai Cuisine geweest? Deel je ervaringen!