“Best Thai food in pattaya”
Beoordeling van Mai Thai Cuisine

Mai Thai Cuisine
Geclassificeerd als nr. 25 van 1.251 Restaurants in Pattaya
Keukens: Europees, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer leuk restaurant met een zeer aangename bediening.Heel gezellig interieur met tal van lekkere Belgische bieren.De keuken is echt een authentieke Thaise keuken met tal van heerlijke gerechten.Voor mensen die niet voor de Thaise keuken zijn is er ook een mogelijkheid om andere gerechten zoals een goeie steak,vol-au-vent,...Voor mensen die in pattaya verblijven is het zeker een aanrader om eens te gaan eten.Mai Thai cuisine heeft er alvast een nieuwe klant bij .TOP!!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi versierde ingang met twee mooie beelden. Wij zijn ontvangen met een smile in een mooi sfeervol design. Je kan kiezen uit suggesties op bord en via menukaart. Belgische bieren zijn ook aanwezig. We hadden gekozen voor een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alles was verzorgd opgediend. De pomelo salade was voor ons de uitschieter. We werden ook naar buiten begeleiden met een traditionele wafe.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste restaurant van Pattaya. Bediening subliem. Eten van hoog niveau, uitgebreide wijnkeuze. Lekkerrrrr

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening, heerlijk eten. Wij hadden een Thom kai en een Gnoon soep als starter die beiden super waren. Het hoofdgerecht, zalm teriyaki en geroosterde kip was ook prima al leek de kip vooraf gekookt en daarna afgegrild, dat maakt de smaak wat vlak. De wijnen zijn prijzig maar het local beer weer gunstig geprijsd. Ook het terras is gezellig met s'avonds live muziek.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als westerling vervult dit restaurant meer dan mij “Europese” verwachtingen, dit met de lokale
Thaise producten en gerechten. Telkenmale ik de kans heb om hier te gaan eten, doe ik graag de omweg .
Deze week ben ik er 2 avonden gaan eten, iedere keer het verwachte niveau !!! Voor mij is dit het betere restaurant in de regio.

Reizigers die Mai Thai Cuisine bekeken, bekeken ook

In Mai Thai Cuisine geweest? Deel je ervaringen!