“Fantastisch”

Keukens: Europees, Thais
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening, heerlijk eten. Wij hadden een Thom kai en een Gnoon soep als starter die beiden super waren. Het hoofdgerecht, zalm teriyaki en geroosterde kip was ook prima al leek de kip vooraf gekookt en daarna afgegrild, dat maakt de smaak wat vlak. De wijnen zijn prijzig maar het local beer weer gunstig geprijsd. Ook het terras is gezellig met s'avonds live muziek.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als westerling vervult dit restaurant meer dan mij “Europese” verwachtingen, dit met de lokale
Thaise producten en gerechten. Telkenmale ik de kans heb om hier te gaan eten, doe ik graag de omweg .
Deze week ben ik er 2 avonden gaan eten, iedere keer het verwachte niveau !!! Voor mij is dit het betere restaurant in de regio.

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is met voorsprong het beste Thaise restaurant in Pattaya ! Vorig jaar zijn we hier voor het eerst gaan eten en waren we al in de wolken over de kwaliteit van dit restaurant . Dit jaar zijn we terug geweest en de Mai Thai blijft voor ons het beste restaurant van Pattaya : de lekkere Thaise keuken gecombineerd met Europese invloeden worden volgens westerse hygiëne en standaard gepresenteerd . Een must do wanneer je in de buurt bent !

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit Thais restaurant , die trouwens een bijhuis in Antwerpen heeft op de Suikerui, kan ik niets dan goeds vertellen.
Lekker aan een correcte prijs, vriendelijke bediening, en in het Nederlands bediend. Een echte aanrader voor wie Pattaya bezoekt.

5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en men vrouw zien hier komen eten voor ons huwelijksverjaardag. Van het eten was ik aangenaam verrast. Het eten was er niet al te pikant. Want in sommige thaise restaurants in Thailand durven ze het soms wel te spicy te maken. Hier is het Thais fusion eten en ook Europees eten te verkrijgen. En het personeel is er heel vriendelijk. Echt een aanrader deze restaurant! Dus als je in Thailand bent zeker hier een bezoekje brengen en je zult er geen spijt van krijgen!

Reizigers die Mai Thai Cuisine bekeken, bekeken ook

In Mai Thai Cuisine geweest? Deel je ervaringen!