“Zeer lekker Lekker en vriendelijke bediening.”
Beoordeling van Mai Thai Cuisine

Mai Thai Cuisine
Geclassificeerd als nr. 21 van 1.249 Restaurants in Pattaya
Keukens: Europees, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit Thais restaurant , die trouwens een bijhuis in Antwerpen heeft op de Suikerui, kan ik niets dan goeds vertellen.
Lekker aan een correcte prijs, vriendelijke bediening, en in het Nederlands bediend. Een echte aanrader voor wie Pattaya bezoekt.

5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en men vrouw zien hier komen eten voor ons huwelijksverjaardag. Van het eten was ik aangenaam verrast. Het eten was er niet al te pikant. Want in sommige thaise restaurants in Thailand durven ze het soms wel te spicy te maken. Hier is het Thais fusion eten en ook Europees eten te verkrijgen. En het personeel is er heel vriendelijk. Echt een aanrader deze restaurant! Dus als je in Thailand bent zeker hier een bezoekje brengen en je zult er geen spijt van krijgen!

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mai Thai Cuisine restaurant bezocht. Opgewacht door vriendelijk en attent personeel. Tafeltjes binnen voor 3/4 gevuld. Buiten 2 tafeltjes, mogelijk omdat het eerder eind van de middag, begin van de avond had geregend. Beiden zalm gegeten, verschillend bereid, die wij heerlijk vonden. Interieur zag er mooi uit.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren 26e oktober gegeten bij Mai Thai.Een werkelijk fantastisch restaurant.Alle gerechten Zalm Eend Lam van uitstekende kwaliteit.Behoort tot de beste restaurants van Pattaya.
อาหารอร่อยมากค่ะ พนักงานก้อสุภาพ เรามาทานทุกครั้งที่มาพัทยาค่ะ

24 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk restaurantje en zeker de moeite waard even te bezoeken. Zeker als je van speciaal biertjes houdt. Qua prijs kwaliteit in het hogere segment voor thaise begrippen. De smaak en kwaliteit is er ook naar. Heerlijke gerechtjes en zeker de moeite waard om te bezoeken

Reizigers die Mai Thai Cuisine bekeken, bekeken ook

In Mai Thai Cuisine geweest? Deel je ervaringen!