Amari Nova Suites Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
60 US$
  • Gratis parkeren
Woodlands Hotel & Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
63 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 71 US$ per nacht.

Sabai Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
39 US$
35 US$
120 US$
107 US$
  • Gratis parkeren
Royal Cliff Beach Hotel(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
136 US$
113 US$
131 US$
105 US$
Trip.com
  • Gratis parkeren
Hard Rock Hotel Pattaya(Pattaya)
213 US$
199 US$
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Rabbit Resort Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
86 US$
  • Gratis parkeren
AVANI Pattaya Resort & Spa(Pattaya)
356 US$
Trip.com
Hilton Pattaya(Pattaya)
273 US$
229 US$
29 april 2017 beoordeeld

Ik had een boeking voor het Amari Garden Hotel (15 nachten),maar vanwege sluiting van dit hotel,een van de eerste hotels in Pattaya,dus ook een van de oudste werd ik onder gebracht in de Ocean Tower,totaal ander gebouw en sfeer maar feitelijk een upgrade.,ondanks mijn lichte teleurstelling(zal wel nostalgie zijn)niets dan goeds over dit hotel,de kamer op de 17e verdieping was ruim met alle faciliteiten van een 5 sterren hotel en het uitzicht was geweldig.,het ontbijt buffet is zeer uitgebreid,halal,vegetarisch,continentaal noem maar op,dineren in de Mantra,niet echt goedkoop,wel erg goed,2 zwembaden en een poolbar,de lokatie is wat mij betreft een van de beste in Pattaya,in het wat rustiger noordelijk gedeelte met genoeg restaurants in de directe omgeving en de shopping malls zijn ook op loopafstand.,Mijn ervaring met Amari Hotels is dat de staff(personeel)erg toegeweid is en dat was dit keer niet anders,hartelijk,hard werkend en niets is ze te veel om het de gast naar de zin te maken,niets dan respect.,Bedankt en ik hoop een keer terug te komen.

• Verbleef: april 2017, reisde alleen
AmariPattaya, General Manager van Amari Ocean Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2017

Dear vandenberg_11,

Thank you for taking the time to post your positive feedback on your recent stay at our Amari Pattaya. I was pleased to read that overall you had an enjoyable stay and found the breakfast offering was great. Even more your compliments on our team’s friendliness and service ability are a great encouragement to them.

We look forward to become your favourite choice of hotel when visiting Pattaya again next time.

30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bezoek dit hotel nu bijna 20 jaar en verbleef vanaf de opening steeds in de tower. Voorheen in de garden wing. Steeds vond ik de service onovertreffelijk. Dit jaar valt me echter op dat men de service wat achteruitgeschroefd heeft. Waar zijn de echte handdoeken gebleven in de toiletten? De lekkere middagsnacks op de executive floor lijken ook verdwenen en de rijk gevulde koelkast blijft er leeg achter na het ontbijt. Het viel me op dat ik niet de enige was die dit zo aanvoelde. Andere platinum members hadden net hetzelfde gevoel. Ik ben nog steeds een tevreden klant maar hoop dat het niveau niet verder vermindert.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
AmariPattaya, General Manager van Amari Ocean Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Dear Stephane,

We are very glad to receive your kind feedback regarding your recent stay at Amari Pattaya. We really appreciate your loyalty over the last 20 years and are very happy to hear that you have always enjoyed it truly.

We look forward to your return to “your” Amari Pattaya in the near future.

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om hier te zijn en het uitzicht vanuit de seaview suites is gewoon geweldig. Ook prachtige tuin mrt zwembad en de service is van topklasse. Ook zeer gunstig gelegen voor het aanrijden maar ook om de boulevard van Pattaya te gaan verkennen.

Verbleef: mei 2016, reisde alleen
AmariPattaya, General Manager van Amari Ocean Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

Dear Laurens,

Thank you for your kind feedback regarding your recent stay at Amari Pattaya. I am happy you to learn that you enjoyed your stay and very much liked the view from your room.

We look forward to your next visit to Pattaya and would love to welcome you back to our Amari Pattaya.

6 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
AmariPattaya, General Manager van Amari Ocean Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie