Amari Nova Suites Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
60 US$
33 US$
120 US$
106 US$
  • Gratis parkeren
Woodlands Hotel & Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
94 US$
72 US$
  • Gratis parkeren
Sabai Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
39 US$
35 US$
130 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
Thai Garden Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
77 US$
  • Gratis parkeren
Hard Rock Hotel Pattaya(Pattaya)
202 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
Rabbit Resort Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
89 US$
  • Gratis parkeren
AVANI Pattaya Resort & Spa(Pattaya)
1.746 US$
494 US$
Hilton Pattaya(Pattaya)
285 US$
239 US$
30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bezoek dit hotel nu bijna 20 jaar en verbleef vanaf de opening steeds in de tower. Voorheen in de garden wing. Steeds vond ik de service onovertreffelijk. Dit jaar valt me echter op dat men de service wat achteruitgeschroefd heeft. Waar zijn de echte handdoeken gebleven in de toiletten? De lekkere middagsnacks op de executive floor lijken ook verdwenen en de rijk gevulde koelkast blijft er leeg achter na het ontbijt. Het viel me op dat ik niet de enige was die dit zo aanvoelde. Andere platinum members hadden net hetzelfde gevoel. Ik ben nog steeds een tevreden klant maar hoop dat het niveau niet verder vermindert.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
AmariPattaya, General Manager van Amari Ocean Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Dear Stephane,

We are very glad to receive your kind feedback regarding your recent stay at Amari Pattaya. We really appreciate your loyalty over the last 20 years and are very happy to hear that you have always enjoyed it truly.

We look forward to your return to “your” Amari Pattaya in the near future.

With kind regards,

Robert Rijnders
Senior Vice-President & Area General Manager, Pattaya

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om hier te zijn en het uitzicht vanuit de seaview suites is gewoon geweldig. Ook prachtige tuin mrt zwembad en de service is van topklasse. Ook zeer gunstig gelegen voor het aanrijden maar ook om de boulevard van Pattaya te gaan verkennen.

Verbleef: mei 2016, reisde alleen
AmariPattaya, General Manager van Amari Ocean Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

Dear Laurens,

Thank you for your kind feedback regarding your recent stay at Amari Pattaya. I am happy you to learn that you enjoyed your stay and very much liked the view from your room.

We look forward to your next visit to Pattaya and would love to welcome you back to our Amari Pattaya.

With kind regards,

Robert Rijnders
Senior Vice-President & Area General Manager, Pattaya

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
AmariPattaya, General Manager van Amari Ocean Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie