2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 137
Trip.comUS$ 140
ZenHotels.comUS$ 151
Beoordeeld op 26 juni 2019 via mobiele applicatie

Dit resort is een vreemde eend in de bijt vergeleken met al die grote hotels er omheen.
Lekker rustig goeie kamers vriendelijk personeel.
En maar 300 Mtr. Van het strand.
Morgens een prima tot heel goed ontbijt.
Ook de menu kaart voor het diner is prima.
En alles tegen een redelijke prijs.
Het stand ligt uit de drukte van Jomtien beach en is zeer netjes.
Voor 100 bath huur je een ligstoel .

Datum van verblijf: juni 2019
RabbitMrs, Owner van Rabbit Resort Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Dear gdegraaf2016
We appreciate your kind review of your stay at Rabbit Resort in June 2019. It was our pleasure to serve you. Happy you enjoyed the food and thought our service was great.

We hope to see you again and thanks you. Mrs. Rabbit, owner, Rabbit Resort Pattaya

Beoordeeld op 18 februari 2018

Wij hebben in december 9 nachten in het resort gelogeerd.We hadden eerst een kamer waar we niet tevreden waren te ver van de receptie restaurant en zwembad.De volgende morgen naar de receptie ,gevraagd naar een andere kamer die we ook hebben gekregen.De rest van de dagen vonden we het er geweldig.Iedereen is even aardig ,het eten is goed ,ook het ontbijt. Je zit er gezellig met zicht op het strand.
Mochten wij nogmaals naar Pattaya gaan dan ook zeker weer naar dit hotel

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016

op het einde van de dijk heeft men in een prachtige tuin chalets geplaatst met alle comfort. Er zijn 2 zwembaden waarvan 1 enkel voor volwassenen. Het ontbijt kan je nemen met zicht op zee daar het resort zich pal aan het strand bevindt. Op wandelafstand zijn er enkele goede restaurants.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 7 mei 2016

Heerlijk rustig en goede faciliteiten zeker voor de tijd van het jaar.
Lekker en uitgebreid ontbijt.
Eten op het ressort is lekker, zeker daar de restaurant er om heen vrij Europees georiënteerd zijn.
May urban Kitchen is een aanrader. Is wat verder van het hotel af. Wij hebben gelopen, maar e kunt ook een taxi nemen. Ligt naast het Colosseum en bij de markt.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 11 januari 2016

Ofschoon de drukte van Pattaya en Jomtien anders doet vermoeden is het Rabbit Resort rustig en mooi gelegen aan een goed en verzorgd strand, Het Resort bestaat uit vrijstaande bungalow verdeeld in begane grond en 1e etage. De bungalows staan vrij dicht bij elkaar echter door de prachtige begroeiing en bomen stoort dat niet. Wilt U meer privacy vraag daar dan om bij uw reservering.
De bungalows voldoen ruimschoots en zijn voorzien van alle gemakken.
Het Rabbit Resort heeft o.a. 2 zwembaden en een restaurant en bar direct aan het strand gelegen.
Aansluiting met de taxis in de omgeving wordt verzorgt door een eigen cab.
Het personeel is vriendelijk en helpt daar waar nodig.
De prijs / kwaliteit verhouding is voldoende.

Kamertip: Extra privacy vragen bij boeking
Datum van verblijf: december 2015