29 US$
Booking.com29 US$
Trip.com29 US$
StayForLong43 US$
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is werkelijk heerlijk. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers en 2
zwembaden. Schitterend gevarieerd ontbijtbuffet. De huidige renovatiewerken zijn niet storend en zullen bij voltooiing dit hotel upgraden. Top hotel. Prijs kwaliteit is prima. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 januari 2019

Heerlijk parkeren op eigen terrein met je auto, goed ontbijt met zelfs een soort van capuchino . Ruime in en uitchecktijden. Leuk personeel en gewoon prachtig op loopafstand van alle hectiek gelegen. Heerlijk om een nachtje pattaya te ervaren en wij zijn vervolgens wat meer rust gaan opzoeken

Kamertip: Kies een kamer aan de zwembadzijde voor meer zon en ver van de lift voor wat meer rusr
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 19 december 2018

Dankzij de hulp van het personeel ,werd ik met spoed naar het dichts bijzijnde hospitaal gebracht wegens een addisoncrisis. Met hun eigen wagen ,want wachten op een ambulance zou te riskant geweest zijn gezien de ernst van mijn toestand. Ik bedankt nog maals het vriendelijke en hulpzame piccolo's voor hun snelle optreden.ga zeker terug al was het maar om hen te bedanken en mijn respect te tonen. Vind trouwens het ontbijt uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Goed en voordelig hotel met 2 zwembaden. Personeel erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Alleen jammer dat er weinig activiteiten plaatsvinden goed ontbijt maar al 13 het zelfde waar best wat variatie in mag komen. Wij komen hier 3x pj met veel plezier. Hotel echt een aanrader voor stellen en gezinnen. Prijzen aan de bar en aan het zwembad erg voordelig.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 mei 2017

Heel mooi hotel met 2 zwembaden en mooie goed verzorgde kamers. Gelegen in het centrum van het bruisende Pattaya op 5 minuten wandelen van de zee. Het personeel is zeer vriendelijk. Je kan op 2 verschillende locaties uw uitgebreid ontbijt nemen. Prijs, kwaliteit is dit echt een topper. Al jaren terecht gekwalifiseerd door verschillende boekingsoperatoren met een 8.2

Kamertip: Een de luxe kamer heeft uitzicht op het zwembad, een super de luxe kamer heeft eenzelfde uitzicht maar is ruimer van opppervlakte
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen