“Goed hotel maar vreselijke geur in de kamer. ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Centara Grand Phratamnak Pattaya
Beoordeeld als nr. 49 van 463 hotels in Pattaya
7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel. Maar ondanks een kamer gewijzigd te hebben toch een vreselijke riool geur overgehouden.

Zwembad op het dak is erg mooi.
Kamers zijn luxe en voorzien van technische snufjes.
Ontbijt is het geld ook waard.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Tatiana L, Front Office Manager van Centara Grand Phratamnak Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 december 2016

Dear Mr. Achraf,

We thank you for your feedback about our hotel from your recent stay with us. It is only through guest feedback that we get to know our areas of strength and weakness.

We have made note of the points you have mentioned and we are working on finding a solution to improve.

We truly apologize for shortcomings, but we hope you will consider visiting us again when your travels next time brings you to Pattaya.

Sincerely,

Tatiana Lebedeva
Front Office Manager.

14 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben eerdere recensies gelezen en besloten om dit hotel te reserveren voor ons verblijf in Pattaya. Een geweldig hotel met een zeer uitgebreid ontbijt. Veel variatie ongeacht de nationaliteit. De ontbijtruimte is prettig ingericht en biedt door de zetting van de tafels voldoende privacy. Professioneel personeel met altijd een vriendelijk glimlach en deskundig advies. Het zwembad op het dak geeft een idyllisch plaatje van de zee en de omgeving. Kamers zijn luxueus afgewerkt met een heerlijk balkon om op te vertoeven. De zee is te bereiken via een oversteek van de straat en je wordt voorzien van een voucher voor een ligstoel en standlakens. Wij verbleven op een kamer ( 405) met een vrij uitzicht met een grote boom in het naastgelegen open veld waardoor we in de middag heerlijk in de schaduw konden verblijven. De kamers die gesitueerd zijn op het direct naastgelegen blok zijn inderdaad niet ideaal . Het enige minpuntje is inderdaad de vervelende lucht zodra je de kamer betreedt. Wij zijn hier 3 dagen langer gebleven als in eerste instantie geboekt. Deze eerste ervaring met de Centara keten heeft ons doen besluiten bij onze volgende bezoeken aan azie wederom voor een Centara hotel te kiezen .

Verbleef: Augustus, 2016
Tatiana L, Front Office Manager van Centara Grand Phratamnak Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016

Dear Ms. Ria P,

Thank you for taking the time to share your comments with us in regards to your recent stay.

We are thrilled to know that you had a wonderful time and you were impressed with the quality of service, breakfast, and room decoration.

Thank you for choosing Centara Grand Phratamnak. It was a pleasure to have you staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

Tatiana Lebedeva,
Front Office Manager

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Tatiana L, Front Office Manager van Centara Grand Phratamnak Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

21 november 2017 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
Tatiana L, Front Office Manager van Centara Grand Phratamnak Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2017

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Tatiana L, Front Office Manager van Centara Grand Phratamnak Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pattaya bekeken
op 4,9 km afstand
Royal Cliff Grand Hotel
nr. 7 van 463 in Pattaya
685 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Centara Grand Phratamnak Pattaya geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Centara Grand Phratamnak Pattaya

Adres: Phratamnak Soi 5 | Nongprue, Banglamung, Pattaya 20150, Thailand
Locatie: Thailand > Provincie Chonburi > Pattaya
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 49 van 463 hotels in Pattaya
Prijsklasse: 55 € - 154 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Centara Grand Phratamnak Pattaya 5*
Aantal kamers: 165
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Hotels.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA, Fastbooking, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Centara Grand Phratamnak Pattaya met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?