Centara Grand Phratamnak Pattaya
LK The Empress(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
87 US$
74 US$
  • Gratis parkeren
AVANI Pattaya Resort & Spa(Pattaya)
132 US$
99 US$
Trip.com
  • Gratis parkeren
Woodlands Hotel & Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
80 US$
73 US$
  • Gratis parkeren
Dusit Thani Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
164 US$
93 US$
Trip.com
  • Gratis parkeren
Mercure Pattaya Hotel(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
55 US$
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Hard Rock Hotel Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
105 US$
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Rabbit Resort Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
76 US$
  • Gratis parkeren
Citrus Parc Pattaya Hotel by Compass Hospitality(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
55 US$
  • Gratis parkeren
Areca Lodge(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
46 US$
42 US$
Priceline
Hilton Pattaya(Pattaya)
225 US$
199 US$
14 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben eerdere recensies gelezen en besloten om dit hotel te reserveren voor ons verblijf in Pattaya. Een geweldig hotel met een zeer uitgebreid ontbijt. Veel variatie ongeacht de nationaliteit. De ontbijtruimte is prettig ingericht en biedt door de zetting van de tafels voldoende privacy. Professioneel personeel met altijd een vriendelijk glimlach en deskundig advies. Het zwembad op het dak geeft een idyllisch plaatje van de zee en de omgeving. Kamers zijn luxueus afgewerkt met een heerlijk balkon om op te vertoeven. De zee is te bereiken via een oversteek van de straat en je wordt voorzien van een voucher voor een ligstoel en standlakens. Wij verbleven op een kamer ( 405) met een vrij uitzicht met een grote boom in het naastgelegen open veld waardoor we in de middag heerlijk in de schaduw konden verblijven. De kamers die gesitueerd zijn op het direct naastgelegen blok zijn inderdaad niet ideaal . Het enige minpuntje is inderdaad de vervelende lucht zodra je de kamer betreedt. Wij zijn hier 3 dagen langer gebleven als in eerste instantie geboekt. Deze eerste ervaring met de Centara keten heeft ons doen besluiten bij onze volgende bezoeken aan azie wederom voor een Centara hotel te kiezen .

Verbleef: augustus 2016
Tatiana L, Front Office Manager van Centara Grand Phratamnak Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016

Dear Ms. Ria P,

Thank you for taking the time to share your comments with us in regards to your recent stay.

We are thrilled to know that you had a wonderful time and you were impressed with the quality of service, breakfast, and room decoration.

Thank you for choosing Centara Grand Phratamnak. It was a pleasure to have you staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

Tatiana Lebedeva,
Front Office Manager

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Rossarin P, Executive Secretary van Centara Grand Phratamnak Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden