Amari Nova Suites Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
61 US$
34 US$
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Woodlands Hotel & Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
93 US$
75 US$
120 US$
107 US$
  • Gratis parkeren
Royal Cliff Beach Hotel(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
98 US$
  • Gratis parkeren
Rabbit Resort Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
85 US$
  • Gratis parkeren
Thai Garden Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
77 US$
138 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
Hard Rock Hotel Pattaya(Pattaya)
202 US$
122 US$
Agoda.com
  • Gratis parkeren
AVANI Pattaya Resort & Spa(Pattaya)
468 US$
Hilton Pattaya(Pattaya)
274 US$
229 US$
27 februari 2016 beoordeeld

Na een jaar had ik weer het genoegen om een week in dit prachtige hotel te verblijven.
Ik genoot weer van alle dingen die dit hotels de andere hotels van het resort te bieden hebben; prima en gezellige restaurants, fijne plekken om in de zon te liggen, een prachtige fitness-ruimte, een tennisbaan en ga zo maar door.
Wat ik niet wist was, dat het net vakantie was voor veel mensen die Chinees Nieuwjaar aan het vieren waren. Dit ging met de nodige luidruchtigheid gepaard.
Op een nacht was het zo luidruchtig op onze etage dat het onmogelijk was de slaap te vatten.
Ik meldde dit voorval bij de Italiaanse General Manager, die onmiddellijk contact met mij zocht om een oplossing te vinden.
De positieve wijze waarop deze gedreven manager met z'n hotel bezig is om alle gasten een zo fijn mogelijke tijd te bezorgen is bewonderenswaardig. Ik zou willen dat alle hotelmanager deze vorm van gastvrijheid zouden uitdragen. Fantastisch en nogmaals hartelijk dank Mr. Passa.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op zee, maar de kamers hoger dan de vijftiende etage zijn het leukst en het rustigst.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Royal_Cliff_Hotels, General Manager van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your experience following your vacation at the Royal Cliff Grand Hotel, Pattaya. We appreciate your loyalty to our hotel.

Thank you for letting us know that your experience at Royal Cliff Grand Hotel was an enjoyable one. We feel that having so many convenient amenities at the property is a great benefit to our guests and we're happy you were able to take advantage of them during your stay.

We would like to sincerely apologize once again for any inconveniences you may have faced during the Chinese New Year celebration period 2016. Our hotel’s management takes great care and pride of our renowned exceptional service towards all of our guests, which has helped us earn our consistent high rankings.

It was nice to hear that the front desk and every other staff you came in contact with exceeded your expectations. Reading your compliments gave us tremendous pleasure! I must agree that our team members are important assets; and I am glad to know that our associates have left you a lasting impression with their genuine service.

Thank you once again for taking the time to share your great experience with the TripAdvisor community! We all work exceptionally hard to make every guest feel special, and also we appreciate the fact that when you return to Pattaya, Royal Cliff is your hotel of choice and we look forward to your return visit.

It was a pleasure to have you as our guest!

Sincerely Yours,

Antonello Passa
General Manager

12 maart 2015 beoordeeld

Sinds vele jaren bezoeken wij dit heerlijk rustige hotel, weg van de drukte van Pattaya en Jomtien; je hoort alleen het ruisen van de zee.
Voor ons is het een fijn gevoel hier weer te zijn, direct aan zee, met goede restaurants en behulpzame en aardige medewerkers.
De kamers zijn bijzonder aangenaam met grote balkons die allemaal uitkijken op zee. De bedden zijn goed, maar voor mij persoonlijk een beetje aan de harde kant.
Het hotel ligt zodanig dat je alle goede restaurants en winkelcentra binnen een kwartier kunt bereiken.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op zee.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
4 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Royal_Cliff_Hotels, resident manager van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met familie