Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (835)
Beoordelingen filteren
835 resultaten
Waardering van reizigers
609
143
54
19
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
609
143
54
19
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 835 beoordelingen
27 februari 2016 beoordeeld

Na een jaar had ik weer het genoegen om een week in dit prachtige hotel te verblijven.
Ik genoot weer van alle dingen die dit hotels de andere hotels van het resort te bieden hebben; prima en gezellige restaurants, fijne plekken om in de zon te liggen, een prachtige fitness-ruimte, een tennisbaan en ga zo maar door.
Wat ik niet wist was, dat het net vakantie was voor veel mensen die Chinees Nieuwjaar aan het vieren waren. Dit ging met de nodige luidruchtigheid gepaard.
Op een nacht was het zo luidruchtig op onze etage dat het onmogelijk was de slaap te vatten.
Ik meldde dit voorval bij de Italiaanse General Manager, die onmiddellijk contact met mij zocht om een oplossing te vinden.
De positieve wijze waarop deze gedreven manager met z'n hotel bezig is om alle gasten een zo fijn mogelijke tijd te bezorgen is bewonderenswaardig. Ik zou willen dat alle hotelmanager deze vorm van gastvrijheid zouden uitdragen. Fantastisch en nogmaals hartelijk dank Mr. Passa.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op zee, maar de kamers hoger dan de vijftiende etage zijn het leukst en het rustigst.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Peter P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Royal_Cliff_Hotels, General Manager van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2016
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your experience following your vacation at the Royal Cliff Grand Hotel, Pattaya. We appreciate your loyalty to our hotel.

Thank you for letting us know that your experience at Royal Cliff Grand Hotel was an enjoyable one. We feel that having so many convenient amenities at the property is a great benefit to our guests and we're happy you were able to take advantage of them during your stay.

We would like to sincerely apologize once again for any inconveniences you may have faced during the Chinese New Year celebration period 2016. Our hotel’s management takes great care and pride of our renowned exceptional service towards all of our guests, which has helped us earn our consistent high rankings.

It was nice to hear that the front desk and every other staff you came in contact with exceeded your expectations. Reading your compliments gave us tremendous pleasure! I must agree that our team members are important assets; and I am glad to know that our associates have left you a lasting impression with their genuine service.

Thank you once again for taking the time to share your great experience with the TripAdvisor community! We all work exceptionally hard to make every guest feel special, and also we appreciate the fact that when you return to Pattaya, Royal Cliff is your hotel of choice and we look forward to your return visit.

It was a pleasure to have you as our guest!

Sincerely Yours,

Antonello Passa
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 maart 2015 beoordeeld

Sinds vele jaren bezoeken wij dit heerlijk rustige hotel, weg van de drukte van Pattaya en Jomtien; je hoort alleen het ruisen van de zee.
Voor ons is het een fijn gevoel hier weer te zijn, direct aan zee, met goede restaurants en behulpzame en aardige medewerkers.
De kamers zijn bijzonder aangenaam met grote balkons die allemaal uitkijken op zee. De bedden zijn goed, maar voor mij persoonlijk een beetje aan de harde kant.
Het hotel ligt zodanig dat je alle goede restaurants en winkelcentra binnen een kwartier kunt bereiken.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op zee.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Peter P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
30 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Royal_Cliff_Hotels, resident manager van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Royal_Cliff_Hotels, resident manager van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Royal_Cliff_Hotels, resident manager van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken