“Komt niets te kort!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Royal Cliff Grand Hotel
Beoordeeld als nr. 7 van 463 hotels in Pattaya
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg genoten van dit hotel. Het is wat groot dus de eerste 2 dgn is het even zoeken... verder biedt het leuke restaurantjes waar je echt heel goed kunt eten voor kleine prijsjes en kunt genieten van een mooi uitzicht.
Kamers zijn goed verzorgd met een mooie badkamer. Ook de balkons zijn lekker groot en hebben een mooi uitzicht.
Ze hebben trouwens ook prachtige zwembaden, met wederom een prachtig uitzicht.
Wij hebben hier een super fijne tijd gehad!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Royal_Cliff_Hotels, General Manager van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2017

Dear valued guest,

We would like to thank you immensely for taking time to share your experience with us.

It was indeed a pleasure to read your review and we are thrilled to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us.
We are delighted to learn that you could appreciate stunning views from various points of our hotel, whether it was one of our awards winning restaurants or the spacious balcony of your room or the relaxing swimming pool.

Thank you for comments on your dining experience. We are glad that you found the price and the taste of your food to your satisfaction. I will share your kind compliments with my colleagues who will be delighted to know that they contributed to a wonderful stay.

We enjoyed having you as our guest and look forward to seeing you again soon.

With warm regards,

Prem Calais
General Manager

27 februari 2016 beoordeeld

Na een jaar had ik weer het genoegen om een week in dit prachtige hotel te verblijven.
Ik genoot weer van alle dingen die dit hotels de andere hotels van het resort te bieden hebben; prima en gezellige restaurants, fijne plekken om in de zon te liggen, een prachtige fitness-ruimte, een tennisbaan en ga zo maar door.
Wat ik niet wist was, dat het net vakantie was voor veel mensen die Chinees Nieuwjaar aan het vieren waren. Dit ging met de nodige luidruchtigheid gepaard.
Op een nacht was het zo luidruchtig op onze etage dat het onmogelijk was de slaap te vatten.
Ik meldde dit voorval bij de Italiaanse General Manager, die onmiddellijk contact met mij zocht om een oplossing te vinden.
De positieve wijze waarop deze gedreven manager met z'n hotel bezig is om alle gasten een zo fijn mogelijke tijd te bezorgen is bewonderenswaardig. Ik zou willen dat alle hotelmanager deze vorm van gastvrijheid zouden uitdragen. Fantastisch en nogmaals hartelijk dank Mr. Passa.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op zee, maar de kamers hoger dan de vijftiende etage zijn het leukst en ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Royal_Cliff_Hotels, General Manager van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your experience following your vacation at the Royal Cliff Grand Hotel, Pattaya. We appreciate your loyalty to our hotel.

Thank you for letting us know that your experience at Royal Cliff Grand Hotel was an enjoyable one. We feel that having so many convenient amenities at the property is a great benefit to our guests and we're happy you were able to take advantage of them during your stay.

We would like to sincerely apologize once again for any inconveniences you may have faced during the Chinese New Year celebration period 2016. Our hotel’s management takes great care and pride of our renowned exceptional service towards all of our guests, which has helped us earn our consistent high rankings.

It was nice to hear that the front desk and every other staff you came in contact with exceeded your expectations. Reading your compliments gave us tremendous pleasure! I must agree that our team members are important assets; and I am glad to know that our associates have left you a lasting impression with their genuine service.

Thank you once again for taking the time to share your great experience with the TripAdvisor community! We all work exceptionally hard to make every guest feel special, and also we appreciate the fact that when you return to Pattaya, Royal Cliff is your hotel of choice and we look forward to your return visit.

It was a pleasure to have you as our guest!

Sincerely Yours,

Antonello Passa
General Manager

12 maart 2015 beoordeeld

Sinds vele jaren bezoeken wij dit heerlijk rustige hotel, weg van de drukte van Pattaya en Jomtien; je hoort alleen het ruisen van de zee.
Voor ons is het een fijn gevoel hier weer te zijn, direct aan zee, met goede restaurants en behulpzame en aardige medewerkers.
De kamers zijn bijzonder aangenaam met grote balkons die allemaal uitkijken op zee. De bedden zijn goed, maar voor mij persoonlijk een beetje aan de harde kant.
Het hotel ligt zodanig dat je alle goede restaurants en winkelcentra binnen een kwartier kunt bereiken.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op zee.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: December, 2017, reisde met vrienden
Royal_Cliff_Hotels, Resident Manager – Royal Cliff Grand Hotel van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

8 november 2017 beoordeeld

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
Royal_Cliff_Hotels, Resident Manager – Royal Cliff Grand van Royal Cliff Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pattaya bekeken
op 0,1 km afstand
Rabbit Resort
nr. 2 van 463 in Pattaya
1.706 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Royal Cliff Grand Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Royal Cliff Grand Hotel

Adres: 353 Phra Tamnuk Road | (part of the Royal Cliff Hotels Group), Pattaya 20150, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Provincie Chonburi > Pattaya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 zakenhotel in Pattaya
Nr. 4 spahotel in Pattaya
Nr. 4 hotel aan het strand in Pattaya
Nr. 6 luxe hotel in Pattaya
Nr. 8 romantisch hotel in Pattaya
Nr. 15 familiehotel in Pattaya
Prijsklasse: 96 € - 416 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Royal Cliff Grand Hotel 5*
Aantal kamers: 372
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, Agoda, Ctrip TA, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Royal Cliff Grand Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Royal Cliff Grand Pattaya

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?