“Super locatie ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hard Rock Hotel Pattaya
Beoordeeld als nr. 19 van 463 hotels in Pattaya
19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel .perfecte locatie midden op beach road ..Heel fijn zwembad .
Kamer is goed met goede film kanalen wel een kleine kamer .
Had iets meer "rock" verwacht maar het was er redelijk gezellig
Prijzen aan de bar zeer prijzig ..
Betaalde voor de kamer 75 euro per nacht viel mee,onbijtje zeer goed wel 1500 bath girlfriend toeslag zwaar overdreven
Al met al mischien ooit nog een bezoek waard

Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
HardRock_Pattaya, General Manager van Hard Rock Hotel Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Dear Maikel R,

Thank you for the review. I’m very pleased to hear that you enjoyed the services and the facilities. Please be assured that I will pass on your comments to the team. We look forward to welcoming you back at Hard Rock Hotel Pattaya very soon.

29 april 2016 beoordeeld

HardRock hotel, wie kent de naam niet? Ontvangst prima, kamer niet groot maar goed genoeg, mooie badkamer met goede stort douche, goed uitzicht en klein balkon met 2 stoelen. Locatie is vlabij het strand, alleen even de boulevard oversteken en ander bij het zwembad met zandstrandje, jawel! Leuk om in de lobby gitaren van beroemdheden te bekijken. Niet goedkoop vind ik voor wat het uiteindelijk biedt. (ca 125 euro per nacht) want in Thailand kan je voor dat geld beter terecht.

Kamertip: Kan daar nik sover zeggen, mijn kamer was prima voor 1 of 2 personen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde alleen
HardRock_Pattaya, General Manager van Hard Rock Hotel Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Dear zaanam,

Thank you for your feedback. We constantly conduct pricing surveys and feel that our prices are competitive. However, we offer additional discounts to all guests that book directly on our website. Please take advantage of our returning guest program and book directly with us for the best rates and benefits! See you next time.

14 april 2016 beoordeeld

Heb hier 10 dagen verbleven met mijn kinderen gedurende de paasvakantie.

Het hotel is volledig in thema van de Hard Rock café stijl.

Veel sfeer, ambiance en super vriendelijk personeel.

Wij hadden een kamer op de hoogste verdieping (10de) met een zijdelings uitzicht op de zee. De kamer was net ruim genoeg voor 3 personen, mocht eigenlijk iets groter zijn om als 3-persoonskamer te verhuren, dit is het enige minpuntje.

Het ontbijt was zeer gevarieerd en lekker.

De animatie aan het zwembad was heel leuk en gevarieerd.

Als je van het thema van Hard Rock café liefhebber bent is dit zeker een aanrader.

• Verbleef: April, 2016, reisde met familie

Dear racing19004,

Thank you for the kind words. We appreciate all the feedback we can get from our guests so we may improve the experience for all of our guests. Glad you were able to enjoy our stay as well as our pool activities. Our Vibe Manager and Beach Club will be pleased to hear that they were able to make your stay a rockin’ one. Please come back and visit us again soon!

29 februari 2016 beoordeeld

Hard rock hotel ligt lekker aan de second road en beach road. Qua uitgangs leven ligt het perfect. Het Hotel is schoon en en het personeel s zeer correct en service gericht.
Qua prijs is dit zeker niet de goedkoopste maar daarvoor krijg je ook wel wat.
In en rond het zwembad wordt altjjd wel wat georganiseerd en ook al doe je niet mee, de sfeer is geweldig!

• Verbleef: November, 2015, reisde voor zaken
HardRock_Pattaya, General Manager van Hard Rock Hotel Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2016

Dear henk n,

Thank you for posting your review. Glad you were able to enjoy the vibe and experience of Hard Rock Hotel Pattaya! We have some rockin’ activities planned for the rest of the year so please come back and stay with us again. Don’t forget to book directly on our website for the best rates guaranteed and extra benefits found only on our website. See you soon!

31 januari 2016 beoordeeld

Het is niet de eerste keer dat ik hier verbleef voor mijn werk. Ik moet zeggen het blijft met goed bevallen. Mooie kamer en lekker eten. enig mn puntje is misschien dat het zo groot is. heb persoonlijk liever een klein hotel met meer persoonlijk contact met het personeel maar goed

• Verbleef: Januari, 2016, reisde voor zaken

Dear Peter v,

Thank you for posting your review of Hard Rock Hotel Pattaya. I’m very pleased to hear that you had a great experience during your stay. Please make sure you take advantage of our returning guest program for your next visit. You can contact our Booking Center for more information.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pattaya bekeken
op 0,5 km afstand
Royal Cliff Beach Hotel
nr. 24 van 463 in Pattaya
1.142 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hard Rock Hotel Pattaya geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hard Rock Hotel Pattaya

Adres: 429 Moo 9, Pattaya Beach Road | Chonburi, Pattaya 20150, Thailand
Locatie: Thailand > Provincie Chonburi > Pattaya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Pattaya
Nr. 9 familiehotel in Pattaya
Nr. 13 hotel aan het strand in Pattaya
Nr. 13 spahotel in Pattaya
Nr. 15 romantisch hotel in Pattaya
Nr. 18 luxe hotel in Pattaya
Prijsklasse: 78 € - 151 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Hard Rock Hotel Pattaya 4.5*
Aantal kamers: 323
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Fastbooking en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hard Rock Hotel Pattaya met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hard Rock Resort
Hard Rock Pattaya

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?