Amari Nova Suites Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
60 US$
120 US$
107 US$
  • Gratis parkeren
Royal Cliff Beach Hotel(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
136 US$
113 US$
  • Gratis parkeren
Woodlands Hotel & Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
86 US$
63 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 71 US$ per nacht.

Sabai Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
39 US$
35 US$
131 US$
105 US$
Trip.com
  • Gratis parkeren
Rabbit Resort Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
86 US$
Hilton Pattaya(Pattaya)
273 US$
229 US$
  • Gratis parkeren
AVANI Pattaya Resort & Spa(Pattaya)
356 US$
Trip.com
29 april 2016 beoordeeld

HardRock hotel, wie kent de naam niet? Ontvangst prima, kamer niet groot maar goed genoeg, mooie badkamer met goede stort douche, goed uitzicht en klein balkon met 2 stoelen. Locatie is vlabij het strand, alleen even de boulevard oversteken en ander bij het zwembad met zandstrandje, jawel! Leuk om in de lobby gitaren van beroemdheden te bekijken. Niet goedkoop vind ik voor wat het uiteindelijk biedt. (ca 125 euro per nacht) want in Thailand kan je voor dat geld beter terecht.

Kamertip: Kan daar nik sover zeggen, mijn kamer was prima voor 1 of 2 personen
  • Verbleef: mei 2015, reisde alleen
HardRock_Pattaya, General Manager van Hard Rock Hotel Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Dear zaanam,

Thank you for your feedback. We constantly conduct pricing surveys and feel that our prices are competitive. However, we offer additional discounts to all guests that book directly on our website. Please take advantage of our returning guest program and book directly with us for the best rates and benefits! See you next time.

14 april 2016 beoordeeld

Heb hier 10 dagen verbleven met mijn kinderen gedurende de paasvakantie.

Het hotel is volledig in thema van de Hard Rock café stijl.

Veel sfeer, ambiance en super vriendelijk personeel.

Wij hadden een kamer op de hoogste verdieping (10de) met een zijdelings uitzicht op de zee. De kamer was net ruim genoeg voor 3 personen, mocht eigenlijk iets groter zijn om als 3-persoonskamer te verhuren, dit is het enige minpuntje.

Het ontbijt was zeer gevarieerd en lekker.

De animatie aan het zwembad was heel leuk en gevarieerd.

Als je van het thema van Hard Rock café liefhebber bent is dit zeker een aanrader.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie

Dear racing19004,

Thank you for the kind words. We appreciate all the feedback we can get from our guests so we may improve the experience for all of our guests. Glad you were able to enjoy our stay as well as our pool activities. Our Vibe Manager and Beach Club will be pleased to hear that they were able to make your stay a rockin’ one. Please come back and visit us again soon!

29 februari 2016 beoordeeld

Hard rock hotel ligt lekker aan de second road en beach road. Qua uitgangs leven ligt het perfect. Het Hotel is schoon en en het personeel s zeer correct en service gericht.
Qua prijs is dit zeker niet de goedkoopste maar daarvoor krijg je ook wel wat.
In en rond het zwembad wordt altjjd wel wat georganiseerd en ook al doe je niet mee, de sfeer is geweldig!

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
HardRock_Pattaya, General Manager van Hard Rock Hotel Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2016

Dear henk n,

Thank you for posting your review. Glad you were able to enjoy the vibe and experience of Hard Rock Hotel Pattaya! We have some rockin’ activities planned for the rest of the year so please come back and stay with us again. Don’t forget to book directly on our website for the best rates guaranteed and extra benefits found only on our website. See you soon!

31 januari 2016 beoordeeld

Het is niet de eerste keer dat ik hier verbleef voor mijn werk. Ik moet zeggen het blijft met goed bevallen. Mooie kamer en lekker eten. enig mn puntje is misschien dat het zo groot is. heb persoonlijk liever een klein hotel met meer persoonlijk contact met het personeel maar goed

• Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken

Dear Peter v,

Thank you for posting your review of Hard Rock Hotel Pattaya. I’m very pleased to hear that you had a great experience during your stay. Please make sure you take advantage of our returning guest program for your next visit. You can contact our Booking Center for more information.

1 juni 2015 beoordeeld

Altijd prima in het Hard Rock Hotel. Mooie kamers en heerlijke badkamer. Goede service en heerlijk uitgebreid ontbijt. Super groot zwembad en natuurlijk het Hard Rock Café voor een lekker maaltijd. Wij hadden de Club erbij geboekt. Hele dag door hapjes en drankjes als je wilde. Het hotel vonden we super, Pattaya nooit meer met 3 kinderen. Hotel ligt centraal aan het strand en winkels en restaurantjes volop in de omgeving.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie