9 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 77
Hotels.comUS$ 99
Trip.comUS$ 76
Beoordeeld op 17 februari 2017

maar wel kwaliteit in dit restaurant (BAY). Er zijn meerdere restaurants. Goede bediening maar dat mag ook wel bij de gehanteerde prijzen. Let op dit is een ++ restaurant dus op de prijs volgt nog bedieningsgeld en VAT
Ik heb hier niet geslapen alleen gegeten.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
NeohKBoon, General Manager van Dusit Thani Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2017

Dear bob116-115,

Thank you for this review of your dining experience in our Bay Restaurant which incidentally will have its relaunch sometime soon from its Italian cuisine concept to a fantastic skewers restaurant. You will be hearing about it when it is officially announced. In the meantime, I would like to convey my thanks on behalf our Bay Restaurant team for your kind review. Come again and try our Chef's new menu with the best of skewer items whose prices are truly affordable to cater to everyone's spending with a relaxed atmosphere and comfortable dining experience.

With kind regards,

Neoh Kean Boon

Beoordeeld op 9 november 2016

Het hotel is goed gelegen in Pattaya. Vanuit onze kamer op de 5de verdieping hadden wij mooi uitzicht over de baai. ook het balkon is ruim. daar hebben wij veel gebruik van gemaakt, omdat wij enkele dagen regen hebben gehad met onweer en dat was dan wel een prachtig gezicht. ook vele mooie dagen gehad aan de zwembaden van het hotel, wat iets tegen viel was dat er geen ontbijt in de prijs zat, want dat moest je bijbetallen
± € 25,00 voor 2 personen per dag en dat in een toch prijzig hotel

Kamertip: vanuit het hotel loop je met 5 min de gezellige boulevard op, het Noordelijke deel is lekker rustig
Datum van verblijf: november 2016
NeohKBoon, General Manager van Dusit Thani Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2016

Dear wim v,

So glad to know that you have overall enjoyed your stay with us and everything was up to your expectations. Sorry for a few days with rain and storm but fortunately it was not pouring for the whole day.

Thank you for posting your review and together with my team, we look forward to welcoming you back to Dusit Thani Pattaya again soon.

With kind regards,

Neoh Kean Boon

Beoordeeld op 5 mei 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel, alles schoon en praktisch. Zwembad lekker groot strand goed bereikbaar. Ligging dicht bij centrum. Lopend kun je op veel plekken terecht. Werken mee aan vroege incheck. Bijv. 09.00 uur. Behulpzame bediening. Goed ontbijt. Ik kom hier zeker eens terug

Datum van verblijf: mei 2016
Chatchawal S, General Manager van Dusit Thani Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2016

Dear Daan D,

We wish to thank you for sharing with us your wonderful feedback from your recent trip to Pattaya and visit to our hotel. It always gives us such great pleasure knowing that you've had an enjoyable time during your holiday. Your wonderful comments will be relayed to every one in our team and I am certain they will be delighted to hear your kind words for them.

Until the next time when you're back with us again, we wish you and your friends a fantastic weekend.

With best regards,

Chatchawal Supachayanont

Beoordeeld op 13 april 2015

Wij waren hier voor een paar dagen strandvakantie na een rondreis door Thailand.
Mooi hotel, prachtig gelegen, rustig maar toch overal dichtbij. Mooie zwembaden, heerlijk ontbijtbuffet, erg uitgebreid. Vooral de binnentuin heeft mijn hart gestolen. Het strand voor het hotel viel tegen, het lag er vol rommel, vooral plastiek. Dit komt doordat het strand een bocht maakt en alle troep hier blijft hangen. Misschien een ideetje om dit af en toe op te ruimen. Voor de rest niets dan lof.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 6 april 2015

Prachtig hotel, gelegen aan het rustige uiteinde van Pattaya, maar alles is gemakkelijk te bereiken.
Luxueuze kamers met alles erop en eraan.
Prachtige zwemdokken en toegang tot het strand.
Zeer goed ontbijt.
Echt aan te bevelen!!!