Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
160 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 10/03/21
Hotels.com
161 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 14/03/21
Agoda.com
234 US$
134 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 100 US$
Gratis annuleren tot 10/03/21
Expedia.com161 US$
Trip.com153 US$
Hurb234 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.186)
Beoordelingen filteren
1.186 resultaten
Waardering van reizigers
581
365
132
66
42
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
581
365
132
66
42
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.186 beoordelingen
Beoordeeld op 25 maart 2017 via mobiele applicatie

Het blijft een prachtig hotel, wij komen hier al vanaf de opening. Twee fijne zwembaden en een hele mooie kamer met zeezicht. Het is door de jaren heen steeds drukker geworden en dat merk je. Kamer was om 15 uur nog niet klaar terwijl de incheck vanaf 14 uur is. Dat is na een lange reis wel heel vervelend. Er zijn te weinig ligbedjes voor zoveel gasten. Het ontbijt was deze keer niet goed. Erg veel Aziatische gerechten en te weinig keuze in van alles wat wij eten als ontbijt.Geen verse jus d' oranje, geen keus in kaas, geen cruesli of noten voor in de yoghurt. Wij hebben dit in andere hotels veel beter gezien. Moesten bijna half uur op de cappuccino wachten. Lunch de dag ervoor ging ook al mis. We bestelden twee gerechten, kwam er maar een. De andere was vergeten. Gingen ze nog snel maken maar wel erg slecht als je met zijn tweeën aan een tafel zit dan moeten ze toch bedenken dat er iets niet goed gaat. Jammer, ik hoop dat ze het peil hoog kunnen houden hier. Geen Russen, dat is erg fijn! En nog een tip: maak eens een andere welkomstcocktail. Deze is wel heeel blauw en smaakt raar.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Marike W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 februari 2020

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FO-CDR, Assistant Front Office Manager van Cape Dara Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 januari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IrinaL_AFOM, Assistant Front Office Manager van Cape Dara Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Irina L, Assistant Front Office Manager van Cape Dara Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Datum van verblijf: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Irina L, Assistant Front Office Manager van Cape Dara Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken