Het blijft een prachtig hotel, wij komen hier al vanaf de opening. Twee fijne zwembaden en een hele mooie kamer met zeezicht. Het is door de jaren heen steeds drukker geworden en dat merk je. Kamer was om 15 uur nog niet klaar terwijl de incheck vanaf 14 uur is. Dat is na een lange reis wel heel vervelend. Er zijn te weinig ligbedjes voor zoveel gasten. Het ontbijt was deze keer niet goed. Erg veel Aziatische gerechten en te weinig keuze in van alles wat wij eten als ontbijt.Geen verse jus d' oranje, geen keus in kaas, geen cruesli of noten voor in de yoghurt. Wij hebben dit in andere hotels veel beter gezien. Moesten bijna half uur op de cappuccino wachten. Lunch de dag ervoor ging ook al mis. We bestelden twee gerechten, kwam er maar een. De andere was vergeten. Gingen ze nog snel maken maar wel erg slecht als je met zijn tweeën aan een tafel zit dan moeten ze toch bedenken dat er iets niet goed gaat. Jammer, ik hoop dat ze het peil hoog kunnen houden hier. Geen Russen, dat is erg fijn! En nog een tip: maak eens een andere welkomstcocktail. Deze is wel heeel blauw en smaakt raar.Meer
581
365
132
66
42