Gratis annuleren tot 12/08/21
CheapTickets85 US$
eDreams85 US$
Travelocity85 US$
Beoordeeld op 22 maart 2017 via mobiele applicatie

Perfect hotel rustig gelegen buiten de hectiek van Pattaya stad. Ideaal gelegen op de route van de bathbus. Dus zowel Pattaya als Jomtien zijn makkelijk te bereiken. Hotel is niet groot dus kan als boutique hotel worden omschreven. Er zijn verschillende type kamers van kleine studio's tot 1 en 2 slaapkamer suites en zelfs een penthouse suite. Kamers zijn schoon en leuk ingericht. Bedden zijn groot en comfortabel. Het hele complex wordt erg goed onderhouden. Personeel is super vriendelijk zowel bij de receptie als housekeeping of bediening in het restaurant of bij zwembad. Niets is teveel gevraagd. Eten is erg goed. Eigenaren zijn nadrukkelijk aanwezig hebben alles onder controle en hebben altijd een vriendelijk woord voor iedereen. Het hotel omschrijft zichzelf als hetrovriendelijk. Dieren en kinderen niet toegestaan. Volgend jaar zullen wij weer hier verblijven.

Datum van verblijf: maart 2017
Jim L, General Manager van Baan Souy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2017

Thank you for your great review. We are delighted you enjoyed your time with us and look forward to your next visit.

Beoordeeld op 7 oktober 2015

goed gay hotel, op unieke en rustige locatie, net tussen Pattaya en Jomtien, kamer is uitstekend, lekker groot en grote douche ! Ontbijttijden zijn niet zo handig als je veel uit gaat, maar er zijn overal in de buurt gelegenheden waar je de hele dag kan ontbijten. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en de eigenaar is altijd in de buurt, voor als je wat hebt, meteen rechtstreeks contact met hem hebt.

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Jim L L, Owner van Baan Souy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2015

Thank for your review and we appreciate your comments.
Look forward to seeing you back at Baan Souy soon.

Beoordeeld op 23 september 2015

Gay hotel in Pattaya. Amerikaanse/Canadese eigenaar. Mooie kamers, probeer kamer op de begane grond te krijgen poolside. Grote ruime kamers, keurig verzorgde ruime kamers. Prima ontbijt, meerdere keuze mogelijkheden, geen buffet. Met de minimaliseren 15 minuten can get centrum. Prima locatie voor ons overdag lekker rustig. Restaurant, lunch mogelijkheden goed. Gezellig, deskundig personeel. Gay hotel.

Kamertip: Begane grond, poolside
Datum van verblijf: juli 2015
Jim L L, Owner van Baan Souy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2015

Thank you for taking the time to write your review. We appreciate your comments and look forward to seeing you back at Baan Souy Resort in the future.

Beoordeeld op 14 december 2014

Wij hadden een studio dat uitgaf op het zwembad. Prachtig grote luxe kamer met grote douche. Heel aangenaam om uit komen aan het zwembad. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Er zijn kamers in verschillende prijsklassen. Het eten is lekker en goedkoop. Het ontbijt is wel niet zo wauw, daarom gingen wij telkens elders ontbijten. Het hotel is een prima uitvalsbasis om Pattaya te ontdekken.

Kamertip: poolside studio is de duurste kamer maar ook de mooiste en de meeste luxe
Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 24 maart 2013

Als Thailand-lovers kunnen wij zeggen dat dit het beste hotel is waar wij in al die jaren zijn verbleven. Thaise gastvrijheid en charme gecombineerd met Europese perfectie en finesse.
Bij aankomst werden wij met de glimlach ontvangen en wij voelden ons welkom van begin tot einde. De eigenaar Jim creeërt samen met zijn team een gezellige sfeer, een thuisgevoel.
De kamers zijn ruim, de douche is een kamer op zich met een regendouche erin!
De keuken is heel lekker en doenbaar van prijs.
Alles is kraaknet, gekuisd, gewoon proper!
TO JIM, IVANA and the Baan Souy-STAFF: thanks for making our trip unforgettable!!

Datum van verblijf: februari 2013