“Again well served ”

Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste restaurants in Pattaya. Vandaag weereens verwend met een deftige schotel kip in een voortreffelijke currie saus. Met een aangename wijn die op een toepasselijke temperatuur geserveerd werd. Vriendelijk personeel, die tenminste kijkt al je ze nodig hebt. En ze hebben hier een van de beste whisky ter wereld...en ja tis Belgisch..The Owl. Ik kom terug.

AvKhanijou, Owner van Indian By Nature, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2017

Dear Johan T,

We are gratified to know that everything was to your liking the night you dined with us.

Thank you for visiting and for this most agreeable review.

We look forward to welcoming you again, whenever you are in our vicinity.

3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar jaar geleden hadden we niet zo een fantastische ervaring dus het heeft even geduurd totdat wij dit restaurant weer bezochten.

Van de week dit restaurant weer bezocht en onze ervaring was deze keer compleet anders. Ambiance schoon, netjes en mooi ingericht. Bediening correct en professioneel. 2 persoons tandoori schotel besteld. Deze was smaakvol. Hoofdgerecht 2 signature dishes kip (murgh makhani) en lam curry en palek paneer (feta , spinazie) begeleidt met knoflook naan en basmati rijst. Gerechten waren hoog op smaak en porties voldoende. Wij komen snel weer terug

AvKhanijou, Owner van Indian By Nature, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear Erik W,

We are gratified to learn that everything was spot on for you.

Thank you for returning and for sharing your dining experience on TA. We look forward to seeing you again, soon.

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van mijn favoriete restaurants in Pattaya. Weeral eens super onthaald. Top kwaliteit met goede wijnen. Je vindt er zelfs Belgisch bier en gin. Av is en top gastvrouw. Deze week kom ik zeker nog eens terug.

AvKhanijou, Owner van Indian By Nature, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2016

Dear Johan,

Thank you for visiting and for the appreciative review.

We look forward to seeing you again, soon.

24 november 2015 beoordeeld

de beste en duurste Indisch restaurant in Pattaya . goede sfeer . zeer schoon . net buiten Pattaya in Jomtien

2 november 2012 beoordeeld

goede bediening, goede sfeer, gartis water, drinken best redelijk qua prrijs, eten is goed, wel kleine porties, maar ja, voor dat geld.
we hebben lekker gegeten, we begonnen met samosa, hierna namen we lamsmet aloo gobi , yellow dhal en koliflower met alu. Dit met rijst en roti, we zaten vol en dat voor een best redelijke bedrag.

Reizigers die Indian By Nature bekeken, bekeken ook

Pattaya, Provincie Chonburi

In Indian By Nature geweest? Deel je ervaringen!