9 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 143
Hotels.comUS$ 143
HiltonUS$ 144
Trip.comUS$ 143
PricelineUS$ 143
TravelocityUS$ 143
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten voor het tweede jaar op rij. Geweldig uitzicht en goede bediening. Met name van onze serveerster Pat die werkelijk alles deed om het ons zo comfortabel mogelijk te maken. We komen hier volgend jaar zeker weer terug

Datum van verblijf: oktober 2019
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Dear Arjen V,

Thank you very much for your review on TripAdvisor!

We truly appreciate the time you took to give a rating and sharing your experience at the rooftop restaurant & bar with us. It is with great pleasure to know that you had a wonderful time here. We do look forward to welcome you back to Horizon Rooftop Restaurant & Bar soon.

Best regards,

Rudolf Troestler
General Manager

Beoordeeld op 14 december 2018 via mobiele applicatie

Helemaal naar boven en genieten van het uitzicht. Twee liften gebruiken. Netjes ontvangen worden en naar een plek begeleid. Heerlijke zitjes en een cocktail bar. Rustige muziek en filmbeelden op de wand completeren het geheel. De prijzen zijn niet op Thais niveau. Maar het is wel een moet je doen locatie.

Datum van verblijf: december 2018
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2018

Dear 834keess,

Kind Regards,

General Manager

Beoordeeld op 25 september 2018

Wat ons betreft de beste plek in Pattaya om de zonsondergang te zien. De beste tafeltjes zijn vaak al vroeg bezet dus reserveren is aan te raden. Na zonsondergang kan je ook prima een hapje eten en genieten van de DJ.

Datum van verblijf: juni 2018
Rudolf T, operations manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Dear WillemDM,

Thank you for your time to give a rating and sharing your experience at our rooftop restaurant & bar with us. We do look forward to welcome you back soon.

Kind Regards,
Operations Manager

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Alles was goed de kamers schoon ontbijt goed alles was er zelfs kaas.Dit jaar gaan we weer in september. Alleen bij het zwembad zijn te weinig bedden we moesten wachten tot er mensen weg gingen. Er is een speciale deur van het hotel dat je gelijk in festivals een winkel centrum bent. Aan de overkant is gelijk het strant waar lieve mensen aan het werk zijn met bedjes. Kan niet wachten om weer tegaan

Datum van verblijf: september 2017
Rudolf T, operations manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Dear Peter bloem K,

Thank you for choosing Hilton Pattaya and for your precious time and feedback.
We are glad that you experienced the true Hilton hospitality. Your words of affirmation is a huge encouragement and
motivation to our team.

Your satisfaction is of our utmost concern and what we strive for, we hope to provide each and every guest great service and a memorable experience. We look forward to welcoming you to Hilton Pattaya again!

Kind regards,

Keratikarn Srikwan
Operations Manager, Hilton Pattaya

Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

We gingen eerst voor de rooftopbar wat een waanzinnig uitzicht zou bieden.. helaas gaat de bar zelf om 23.00 uur dicht en kan je daar alleen eten.. volgende dag dus terug gegaan voor de sunset.. halverwege het hotel zit drift, ook een buitenbar, wauw wat een gave plek!
Kom hier de zonsondergang bekijken en een drankje drinken.. mooiste die ik gezien heb

Datum van verblijf: juli 2018
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear Marja B,

Thank you for having taken the time to provide us with your valuable feedback. It is a pleasure to know that you truly enjoyed the view at Horizon and Drift, and we are glad to see you coming back very soon.

Kind regards,

Rudolf Troestler