“Geweldige Sky Bar”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hilton Pattaya
Beoordeeld als nr. 15 van 463 hotels in Pattaya
2 oktober 2016 beoordeeld

Drie nachten verbleven aan het begin van onze reis.
Een mooie kamer met zee zicht op de 23ste verdieping.
Een geweldig bed, sliep heerlijk.
Prachtige badkamer en fijn balkon, jammer dat er maar 1stoel stond.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles was heerlijk, warme gerechten waren warm en al het koude was koud!
Op de 34ste etage een super bar met super uitzicht, ga er vooral heen met happy hout, twee cocktails voor de prijs van 1 en je ziet een prachtige zonsondergang.
Hotel ligt erg centraal, geen zin om te lopen, pak 1 van de busjes voor de deur die rijden de hele avond in grote getallen op en neer.
Voor 10 bth pp betaal gepast want wisselen doen ze niet.
Zeker de moeite waard.

Kamertip: Vraag om zee zicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Dear linettekarssen,

Thank you for sharing your feedback on Tripadvisor

We are delighted to read your comments and that you enjoyed the view from your room, features and facilities of our hotel especially Horizon roof top bar. We do hope to see your returning soon as we look forward to welcome you back to the Hilton Pattaya.

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange reis naar boven, in de skybar beland op het dak. Na een plekje te hebben gevonden hebben we een aperitief besteld. Door het aangename weer en doordat het niet al te druk was, kun je rustig rondkijken en genieten van een geweldig uitzicht over Pattaya.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2016

Dear 917marcv,

Warm greetings and thank you for having chosen the Horizon as the roof top bar of choice and for having taken the time to share your feedback on Tripadvisor relating to your recent experience at the Hilton Pattaya, Thailand.
We are truly delighted to hear you enjoyed your experience and in particular that Horizon ambience aas able to contribute to your enjoyment. We hope to see you again soon.

3 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een buffet om van te watertanden. Een bediening zoals nooit tevoren.
Alle gerechten waren van topklasse.
Achter alle buffetten stond vriendelijk en beleefd personeel om je te adviseren. De zalm werd vers voor je afgesneden, de sushi's waren verser dan vers. Via Franse kazen, alle soorten rijst, bami enz. Van pizza tot roastbeef en lamsrack. Om te eindigen bij het dessert buffet. Witte en bruine warm chocoladefontein. De heerlijkste gebakjes
Te veel om op te noemen. Een pluim voor het management en al het personeel.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met vrienden
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2016

Dear Jan19471960,

Warm greetings and thank you for having chosen the Edge as the restaurant of choice and for having taken the time to share your feedback on Tripadvisor relating to your recent experience at the Hilton Pattaya, Thailand.

We are pleased to hear you enjoyed your experience and in particular that Edge buffet team was able to contribute to your enjoyment. We hope to see you again soon.

18 augustus 2015 beoordeeld

Mooie, nette kamers. Lekker uitgebreid ontbijt op een lokatie met prachtig uitzicht. zakelijk en weinig charme. Klein zwembad met zeer weinig ligstoelen. Hotel bevindt zich boven een shoppingcenter. Ligging is goed.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2015

Dear VDMKurt,

Greetings from the Hilton Pattaya and thank you for having chosen us as the hotel of choice for your recent stay and for having taken the time to provide us with your valuable feedback.

We are happy to read your comments and found that you enjoyed the location, features and facilities of our hotel. We also noted your added comment with regard to the insufficient sun plounge at pool

We look forward to welcome you back to the Hilton Pattaya soon.

19 juni 2015 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pattaya bekeken
op 2,7 km afstand
Royal Cliff Grand Hotel
nr. 7 van 463 in Pattaya
685 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hilton Pattaya geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hilton Pattaya

Adres: 333/101 Moo 9, Nongprue, Banglamung | Banglamung, Pattaya 20260, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Provincie Chonburi > Pattaya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 zakenhotel in Pattaya
Nr. 6 romantisch hotel in Pattaya
Nr. 8 familiehotel in Pattaya
Nr. 10 hotel aan het strand in Pattaya
Nr. 10 spahotel in Pattaya
Nr. 14 luxe hotel in Pattaya
Prijsklasse: 140 € - 282 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hilton Pattaya 5*
Aantal kamers: 302
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hilton Pattaya met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hilton Pattaya Hotel Pattaya

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?