Hilton Pattaya
AVANI Pattaya Resort & Spa(Pattaya)
132 US$
99 US$
Trip.com
110 US$
101 US$
  • Gratis parkeren
Woodlands Hotel & Resort(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
86 US$
73 US$
  • Gratis parkeren
Dusit Thani Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
175 US$
93 US$
Trip.com
  • Gratis parkeren
Hard Rock Hotel Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
104 US$
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Page 10 Hotel(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
65 US$
51 US$
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Rabbit Resort Pattaya(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
98 US$
76 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 85 US$ per nacht.

Mercure Pattaya Hotel(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
65 US$
55 US$
  • Gratis parkeren
Areca Lodge(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
46 US$
42 US$
Priceline
  • Gratis parkeren
Citrus Parc Pattaya Hotel by Compass Hospitality(Pattaya)(Heel veel waar voor je geld!)
56 US$
51 US$
30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange reis naar boven, in de skybar beland op het dak. Na een plekje te hebben gevonden hebben we een aperitief besteld. Door het aangename weer en doordat het niet al te druk was, kun je rustig rondkijken en genieten van een geweldig uitzicht over Pattaya.

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2016

Dear 917marcv,

Warm greetings and thank you for having chosen the Horizon as the roof top bar of choice and for having taken the time to share your feedback on Tripadvisor relating to your recent experience at the Hilton Pattaya, Thailand.
We are truly delighted to hear you enjoyed your experience and in particular that Horizon ambience aas able to contribute to your enjoyment. We hope to see you again soon.

3 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een buffet om van te watertanden. Een bediening zoals nooit tevoren.
Alle gerechten waren van topklasse.
Achter alle buffetten stond vriendelijk en beleefd personeel om je te adviseren. De zalm werd vers voor je afgesneden, de sushi's waren verser dan vers. Via Franse kazen, alle soorten rijst, bami enz. Van pizza tot roastbeef en lamsrack. Om te eindigen bij het dessert buffet. Witte en bruine warm chocoladefontein. De heerlijkste gebakjes
Te veel om op te noemen. Een pluim voor het management en al het personeel.

Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2016

Dear Jan19471960,

Warm greetings and thank you for having chosen the Edge as the restaurant of choice and for having taken the time to share your feedback on Tripadvisor relating to your recent experience at the Hilton Pattaya, Thailand.

We are pleased to hear you enjoyed your experience and in particular that Edge buffet team was able to contribute to your enjoyment. We hope to see you again soon.

18 augustus 2015 beoordeeld

Mooie, nette kamers. Lekker uitgebreid ontbijt op een lokatie met prachtig uitzicht. zakelijk en weinig charme. Klein zwembad met zeer weinig ligstoelen. Hotel bevindt zich boven een shoppingcenter. Ligging is goed.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Rudolf T, General Manager van Hilton Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2015

Dear VDMKurt,

Greetings from the Hilton Pattaya and thank you for having chosen us as the hotel of choice for your recent stay and for having taken the time to provide us with your valuable feedback.

We are happy to read your comments and found that you enjoyed the location, features and facilities of our hotel. We also noted your added comment with regard to the insufficient sun plounge at pool

We look forward to welcome you back to the Hilton Pattaya soon.

19 juni 2015 beoordeeld

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
8 februari 2013 beoordeeld

echt een super hotel, super service, het is precies in het centrum, vanuit je je hotel kan je met een lift zo naar het mooie warenhuis. de kamer is super, het uitzicht bij het zwembad is prachtig, lekkere lounge bedden, ontbijt super, op het dak terras kan je s, avonds heerlijk vertoeven. personeel is super vriendelijk en het in en uit checken ging ook prima. het is in het begin even doorhebben waar wat waar is, vooral met de liften, maar er is altijd iemand aanwezig om je te helpen.kortom ga hier naar toe als je naar Pattaya gaat.

Kamertip: ik denk, dat alle kamers goed zijn, wij zaten op de 29e verdieping
  • Verbleef: januari 2013, reisde met een partner