70 US$
Expedia.com70 US$
eDreams70 US$
getaroom.com110 US$
Beoordeeld op 18 januari 2019

Erg mooi hotel. Iets aan de prijzige kant voor thaise standaard maar is het geld waard. Mooie kamers met een wat oudere maar goed functionele badkamer. Sportschool, zwembad & strand bij het hotel inbegrepen en genoeg personeel op alle verdiepingen van het hotel. Tien tot vijftien minuten van walking street en de rest van het centrum vandaan. Een speciale mention voor Sharmaine, zij sprak zeer goed Engels en heeft mij goed en vriendelijk geholpen.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is voor Thaise begrippen goed.
Wij hadden een kamer aan het ‘zwembad’ kamer Laina. Niets bijzonders. De kamer is groot genoeg, de WiFi is goed en overal. De badkamer (douche) is ruim, maar wel een beetje achterhaald.
Het zwembad is veel te klein, te weinig bedjes en handoekje leggen.
Voornamelijk Russen en Aziaten. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt slecht Engels.
Het ontbijt was goed, maar diversen etenswaren werden niet tijdig gevuld.
Het strand is klein en geen bedjes erop.

Let wel op, als je voor het uitgaan gaat, zit je ver van het centrum. Taxi ivm drukte toch wel gauw 20 minuten.

Datum van verblijf: december 2018
PPHG_Pullman_Pattaya, Guest Relations Manager van Pullman Pattaya Hotel G, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2018

Dear SandraS8626,

Ik waardeer het dat u de tijd neemt om uw feedback over uw recente verblijf in het Pullman Pattaya Hotel G.
Wees gerust dat ik uw feedback gedeeld met ons team, dit heeft gediend als een aanmoediging voor al onze medewerkers.

Uw feedback is zeer belangrijk voor ons. Gelieve er zeker van dat uw opmerkingen over de problemen die u ondervonden zijn doorgegeven aan de operations team te corrigeren.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, en we hopen u terug te verwelkomen in de toekomst.

Betrekking
PAWEENA LUEARAMAI

Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Puur luxe. Zeer goede service en vriendelijk personeel. Zwembad alleen wat klein. Uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel is direct aan de zee maar er is nauwelijks strand. Ligt in een rustige wijk van pattaya.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 maart 2017 via mobiele applicatie

Pullman G pattaya een perfect hotel rustig gelegen en toch goede verbinding met pattaya centrum.
Luxe kamers met in mijn geval uitzicht over de zee , goede service en voldoende keus in het restaurant.
Geen luidruchtig publiek maar een gevarieerd publiek van Europeanen, Aziaten en russen.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 8 december 2016 via mobiele applicatie

We hebben genoten van een heerlijk relaxte week in Pullman Pattaya Hotel G. Het personeel is in een woord geweldig, sublieme service en altijd met een glimlach. Het hotel heeft een uitstekend restaurant waar we elke dag hebben geluncht, een heerlijk sunset lounge waar tussen half zes en hal zeven drankjes en hapjes worden geserveerd. De kamers zijn ruim en modern en confortabel ingericht. De beachbar is een fijne plek om de dag af te sluiten. We komen hier graag terug!

Datum van verblijf: december 2016