Beoordeeld op 8 december 2016 via mobiele applicatie

We hebben genoten van een heerlijk relaxte week in Pullman Pattaya Hotel G. Het personeel is in een woord geweldig, sublieme service en altijd met een glimlach. Het hotel heeft een uitstekend restaurant waar we elke dag hebben geluncht, een heerlijk sunset lounge waar tussen half zes en hal zeven drankjes en hapjes worden geserveerd. De kamers zijn ruim en modern en confortabel ingericht. De beachbar is een fijne plek om de dag af te sluiten. We komen hier graag terug!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is prima. Net buiten de drukte van het centrum maar toch aan zee. Niet alleen prima om te overnachten maar ook om aan het eind van de dag bij de ondergaande zon een drankje en hapje te doen met uitzicht op de verlichte stad en de eilanden voor de kust.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 januari 2016

Mooie moderne kamer. Ondanks de drukte van deze periode was het personeel zeer vriendelijk en deed alle moeite om een ieder naar de zin te maken.

Het hotel ligt prachtig aan zee en ver van de beruchte drukte van het centrum van Pattaya

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 29 januari 2015

De meeste kamers zijn gerenoveerd en zien er goed uit. Het aantal Russen wat minimaal. Het hotel heeft een privéstrand en ligt buiten de uitgaanszone. Ontbijt en mogelijkheden om te dineren zijn er volop. Bijzonder aardig personeel. Wellicht mede door boeking met een platinum kaart van Accor hotels.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 6 november 2013

grootschalig hotel met onpersoonlijke service,kamers aan de kleine kant en niet zo erg proper,tapijt kan wel een goede poetsbeurt gebruiken,er waren ook werkzaamheden aan de gang bij het zwembad toen wij er verbleven,enorm storend. De gasten bestonden 80% uit russen die niet altijd goede manieren hebben,het ontbijt daarentegen was af tot in de puntjes ,een pluim voor de franse kok.Gratis shuttledienst naar hartje pataya was 2 op de 3 keer volboekt en het was toch een kleine 20 minuutjes te stappen alvorens je op de mainroad een taxi kon nemen naar de shoppingcenters.Let ook op bij het uitchecken,zo probeerden ze ons nog items uit de minibar te laten betalen die we niet geconsumeerd hadden.Voor ons persoonlijk never again

Datum van verblijf: oktober 2013