3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi schoon hotel met ruime modern ingerichte kamers. Prachtig uitzicht bij de infinitief pool en heerlijk eten. Strand en winkelstraatjes dichtbij. Service was perfect! Ontbijt ook heel uitgebreid. Op het dakterras van de executive club kan je de zon onder zien gaan.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Holliday in pattaya blijft een aanrader!
Vriendelijke staf, ruime moderne kamers, verzorgde accomodaties (zwembadje) bars resto's....
Rustig hotel waar prijs kwaliteit hand in hand gaan!!!!
Aanrader !!!
Ligt eerder in het minder drukke deel van pattaya!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
9 februari 2016 beoordeeld

Perfect hotel voor een beach holiday. Het hotel ligt op misschien 100 meter van het strand en bijna alles (entertainment, shopping, strand etc) op loop afstand. Het hotel is luxe en biedt een top kwaliteitsbeleving, heeft meerdere zwembaden waaronder een volledig afgescheiden kinder bad. Ruim voldoende stoelen rond de pools en een heerlijk bar met classe bediening. De kamers hebben allemaal een balkon met uitzicht op de zee en bieden alle luxe die je van de 5 sterren hotel hebt terwijl het als een 4 sterren hotel te boek staat. Voor ons ...... Een terugkomertje

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht en zijn luxe, rustig en zijn voorzien van alles wat je je maar kunt wensen
  • Verbleef: januari 2016, reisde met familie
26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier wederom één week geweest ivm zaken. Hotel ligt direct aan de zee en op loop afstand van vele restaurants. Hotel is van alle gemakken voorzien en personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Als je voor de eerste keer komt vergeet niet om goede uitleg te vragen complex bestaat uit twee torens van daar.

Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
HolidayInnPTY, Manager van Holiday Inn Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2015

Dear Edwin v

Thank you for you recent visit and we are happy that you enjoyed your stay.

We look forward to the opportunity of being of service to you again.

Kind Regards
Sarad K Upadhyay
Executive Assistant Manager

27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende holliday in vriendelijk personeel, prachtige rustige kamers!
Indrukwekkende lobby kortom een hotel waar ik jaarlijks met veel plezier terug naar kom!!!!
Zwembaden en kort aan zee ( klein strand) ligt ook 5 minuten met taxi v centrum pattaya maar taxi aan 25 euro cent

Verbleef: juli 2015, reisde met familie