Beoordeeld op 9 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer verbleven in dit hotel.
Ontvangst uitermate vriendelijk met een welkomst drankje.

Laat ik beginnen met de positieve punten:

Het personeel maakt ze locatie tot wat het is. Ze rennen voor je en doen er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken.

Het ontbijt is van uitstekende kwaliteit en is absoluut verbeterd ten opzichten van vorig jaar.

Het zwembad is heerlijk, echter op het noorden gelegen waardoor enkel in de ochtend zon is.

Dan het negatieve, de kamers hebben echt zeer dringend een update nodig. Het leer van hoofdborden is gescheurd, meubels defect, lakens die gescheurd zijn, handdoeken die dringend aan vervanging toe zijn. Vloer die defect is en ga zo maar door. Ik hoop oprecht dat ze de semi renovatie snel laten verlopen, aangezien dit eigenlijk niet meer kan.

Ondanks bovenstaande keer ik graag terug, want het hotel is heerlijk!

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Hotel Manager B, General Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Dear Dave B,

Greetings from Hotel Baraquda Pattaya MGallery by Sofitel!
Thank you for taking the time to give us your kind feedback. We appreciate the scores you have given to our hotel regarding your stay here.
Your scores will be passed down to our affable staff. I am certain that this will act as a motivation for them to continue striving for better and higher level of quality service.

We look forward to hosting you again
Jagan Lacsher
General Manager

Beoordeeld op 21 mei 2017

Mooi hotel op een goede locatie. Personeel is vriendelijk en goed getraind.
Ontbijt is goed verzorgd. De airco kan beter, kamer blijft een beetje muf, vochtig.
Er was een misverstand ontstaan in de boeking, dit is ter plekke door het personeel zeer goed opgepakt en afgehandeld.

Datum van verblijf: mei 2017
Hotel Manager B, Rooms Division Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2017

Dear sytze9981,

Thank you so much for such a great feedback about your recent stay with us!

We absolutely loved your review and very happy to see the hotel location and our unique concept and atmosphere left you with an amazing stay.

Wishing you a great day and hope to have you back in the not so distant future!

Chinnapong KHOTSAWAN (Toh)
Rooms Division Manager

Beoordeeld op 7 maart 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen aan de receptie. Duidelijke uitleg over het concept en ontvangen met een heerlijk drankje wat je zelf van de kaart mag kiezen.

De kamer lag op de 3 verdieping. De kamer van binnen is zeer ruim en het bed staat midden in de kamer. De kamer is voorzien van alle gemakken, ruime inloop douche, apart toilet en klein balkon met één stoel. De kamer heeft weinig kastruimte maar voor 1 persoon is het voldoende. De kamers zijn gedateerd en hebben echt dringend een renovatie nodig. Beschadigingen aan het behang, vloer is beschadigd en ook de omvang van het bed is dringend aan renovatie toe. Ook in de badkamer is duidelijk te zien dat het zwaar verouderd is. Ook was het erg vochtig in de kamer waardoor er een vervelende geur aanwezig was, voor een 5 sterren hotel moet de kamer dringend gerenoveerd worden. Het gesprek met manager Chinanapong Khotswahan verliep heel prettig en heeft ervoor gezorgd dat ik toch ongestoord kon genieten, waarvoor mijn speciale dank.

Het zwembad is fantastisch. Het ligt tot halverwege de middag in de zon. Er is voldoende ruimte aanwezig en de bedjes zijn fantastisch. Het water is mooi schoon. De service aan het zwembad is fantastisch al het personeel fantastisch en vriendelijk. Een speciaal compliment aan May & Eve en de altijd vriendelijke Pia die als chef alles goed onder controle heeft. Dit zijn echt 3
toppers die weten hoe ze gasten moeten behandelen. Eigenlijk zijn alle personeelsleden ontzettend vriendelijk op de nachtreceptionist na.

Het ontbijt is perfect. Ook daar weer geweldige service en uitgebreid ontbijt met ook weer voldoende plek om te zitten.

Dan de geweldige sunset lounge. Zeer vriendelijk personeel, ontzettend service gericht en geven je allemaal een speciaal gevoel waarbij ze alle ontzettend oprecht zijn.

Ondanks dat de kamer een dringende update nodig hebben geef ik toch 5 sterren. Het personeel maakt dit hotel tot wat het is. Respectvol en oprecht en niets is teveel. Dit hotel is ideaal voor koppels en singles. Het is niet aan te raden voor mensen met kinderen.

Ik kom absoluut terug!

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde alleen
Hotel Manager B, Rooms Division Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2017

Dear Dave B,

Thank you for taking the time to share your experience with us!
We absolutely loved your review and very happy to see our unique concept and atmosphere left you with an amazing stay.

Your kind words to Ms May,Eve,Pia have been shared to them and the rest of our team who were more than pleased to know of your comments.
I am glad to met you personally with give me chance on explanation in regards of future room update and we were able to exceed your expectations.

We look forward to welcome you back to Hotel Baraquda Pattaya MGallery by Sofitel soon.

Chinnapong KHOTSAWAN (Toh)
Rooms Division Manager

Beoordeeld op 17 mei 2016

Als platinum member van accor, worden we speciaal behandeld. Onze kamer wordt ge-upgrade naar de suite. Speciaal gegroet met een speciale bericht en een mooie kaart. Dhr. Krairin Chantai van "Guest Service Manager" heeft ons heel erg geholpen om onze verblijf zo comfortabel mogelijk. Dank u wel. We hebben er een fijn verblijf gehad

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel Manager B, Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2016

Dear adangtravel

Sawasdee krup!!

We appreciated your compliments and pleased to know that you had a great time staying with us. Moreover, I am glad to know that our staff left a good impression on you. Your nice compliments will not come to pass without sharing them to my whole team especially to Mr.Krairin

Following such a great experience, please do not stay away from us too long as we love to have the pleasure of welcoming you back again soon.

Warm regards from Pattaya,
Suksawat RAMGOMUT(Golf)
Room Division Manager

Beoordeeld op 6 augustus 2015

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel Manager B, Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2015