Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.183)
Beoordelingen filteren
1.183 resultaten
Waardering van reizigers
754
290
93
29
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
754
290
93
29
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.183 beoordelingen
Beoordeeld op 7 maart 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen aan de receptie. Duidelijke uitleg over het concept en ontvangen met een heerlijk drankje wat je zelf van de kaart mag kiezen.

De kamer lag op de 3 verdieping. De kamer van binnen is zeer ruim en het bed staat midden in de kamer. De kamer is voorzien van alle gemakken, ruime inloop douche, apart toilet en klein balkon met één stoel. De kamer heeft weinig kastruimte maar voor 1 persoon is het voldoende. De kamers zijn gedateerd en hebben echt dringend een renovatie nodig. Beschadigingen aan het behang, vloer is beschadigd en ook de omvang van het bed is dringend aan renovatie toe. Ook in de badkamer is duidelijk te zien dat het zwaar verouderd is. Ook was het erg vochtig in de kamer waardoor er een vervelende geur aanwezig was, voor een 5 sterren hotel moet de kamer dringend gerenoveerd worden. Het gesprek met manager Chinanapong Khotswahan verliep heel prettig en heeft ervoor gezorgd dat ik toch ongestoord kon genieten, waarvoor mijn speciale dank.

Het zwembad is fantastisch. Het ligt tot halverwege de middag in de zon. Er is voldoende ruimte aanwezig en de bedjes zijn fantastisch. Het water is mooi schoon. De service aan het zwembad is fantastisch al het personeel fantastisch en vriendelijk. Een speciaal compliment aan May & Eve en de altijd vriendelijke Pia die als chef alles goed onder controle heeft. Dit zijn echt 3
toppers die weten hoe ze gasten moeten behandelen. Eigenlijk zijn alle personeelsleden ontzettend vriendelijk op de nachtreceptionist na.

Het ontbijt is perfect. Ook daar weer geweldige service en uitgebreid ontbijt met ook weer voldoende plek om te zitten.

Dan de geweldige sunset lounge. Zeer vriendelijk personeel, ontzettend service gericht en geven je allemaal een speciaal gevoel waarbij ze alle ontzettend oprecht zijn.

Ondanks dat de kamer een dringende update nodig hebben geef ik toch 5 sterren. Het personeel maakt dit hotel tot wat het is. Respectvol en oprecht en niets is teveel. Dit hotel is ideaal voor koppels en singles. Het is niet aan te raden voor mensen met kinderen.

Ik kom absoluut terug!

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde alleen
Bedank 246daveb246
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel Manager B, Rooms Division Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2017
Google-vertaling

Dear Dave B,

Thank you for taking the time to share your experience with us!
We absolutely loved your review and very happy to see our unique concept and atmosphere left you with an amazing stay.

Your kind words to Ms May,Eve,Pia have been shared to them and the rest of our team who were more than pleased to know of your comments.
I am glad to met you personally with give me chance on explanation in regards of future room update and we were able to exceed your expectations.

We look forward to welcome you back to Hotel Baraquda Pattaya MGallery by Sofitel soon.

Yours sincerely,
Chinnapong KHOTSAWAN (Toh)
Rooms Division Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 mei 2016

Als platinum member van accor, worden we speciaal behandeld. Onze kamer wordt ge-upgrade naar de suite. Speciaal gegroet met een speciale bericht en een mooie kaart. Dhr. Krairin Chantai van "Guest Service Manager" heeft ons heel erg geholpen om onze verblijf zo comfortabel mogelijk. Dank u wel. We hebben er een fijn verblijf gehad

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank ada_ams
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel Manager B, Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2016
Google-vertaling

Dear adangtravel

Sawasdee krup!!

We appreciated your compliments and pleased to know that you had a great time staying with us. Moreover, I am glad to know that our staff left a good impression on you. Your nice compliments will not come to pass without sharing them to my whole team especially to Mr.Krairin

Following such a great experience, please do not stay away from us too long as we love to have the pleasure of welcoming you back again soon.

Warm regards from Pattaya,
Suksawat RAMGOMUT(Golf)
Room Division Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2015

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Hotel Manager B, Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2015
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 1 december 2013

Heel trendy, heel zen, maar de eerste tekenen van een gebrek aan onderhoud en herstellingen, zijn reeds merkbaar. Jammer want het geheel is mooi opgezet. Ontbijt is copieus, met voor elk wat wils. WiFi valt geregeld uit. Zwemwater is opvallend koud, waarschijnlijk door gebrek aan zonneschijn op die lokatie. Tuin is mooi, met leuke zeteltjes, maat eerder klein en ligt zowat de gehele dag in de schaduw. Kamers zijn, nu nog, vrij redelijk, maar zullen snel verkommeren, als er niet dringend door het management ingegrepen wordt.

Datum van verblijf: december 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank lucvanzelem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 januari 2012

Een mooi hotel, design sfeer, centrum pattaya, vlakbij de schoppingcentra en het uitgangsleven. Toch een oase van rust. Heel mooie kamers met alle comfort. Alleen spijtig dat het zwembad noordwaarts is gelegen. Het restaurant is mooi, vriendelijk personeel, maar beperkte keuze, niettemin een aanrader voor tussendoor.

Datum van verblijf: maart 2011
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank janleo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken