“Uitstekende service en personeel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel
Beoordeeld als nr. 11 van 463 hotels in Pattaya
21 mei 2017 beoordeeld

Mooi hotel op een goede locatie. Personeel is vriendelijk en goed getraind.
Ontbijt is goed verzorgd. De airco kan beter, kamer blijft een beetje muf, vochtig.
Er was een misverstand ontstaan in de boeking, dit is ter plekke door het personeel zeer goed opgepakt en afgehandeld.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Hotel Manager B, Rooms Division Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017

Dear sytze9981,

Thank you so much for such a great feedback about your recent stay with us!

We absolutely loved your review and very happy to see the hotel location and our unique concept and atmosphere left you with an amazing stay.

Wishing you a great day and hope to have you back in the not so distant future!

Yours sincerely,
Chinnapong KHOTSAWAN (Toh)
Rooms Division Manager

7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen aan de receptie. Duidelijke uitleg over het concept en ontvangen met een heerlijk drankje wat je zelf van de kaart mag kiezen.

De kamer lag op de 3 verdieping. De kamer van binnen is zeer ruim en het bed staat midden in de kamer. De kamer is voorzien van alle gemakken, ruime inloop douche, apart toilet en klein balkon met één stoel. De kamer heeft weinig kastruimte maar voor 1 persoon is het voldoende. De kamers zijn gedateerd en hebben echt dringend een renovatie nodig. Beschadigingen aan het behang, vloer is beschadigd en ook de omvang van het bed is dringend aan renovatie toe. Ook in de badkamer is duidelijk te zien dat het zwaar verouderd is. Ook was het erg vochtig in de kamer waardoor er een vervelende geur aanwezig was, voor een 5 sterren hotel moet de kamer dringend gerenoveerd worden. Het gesprek met manager Chinanapong Khotswahan verliep heel prettig en heeft ervoor gezorgd dat ik toch ongestoord kon genieten, waarvoor mijn speciale dank.

Het zwembad is fantastisch. Het ligt tot halverwege de middag in de zon. Er is voldoende ruimte aanwezig en de bedjes zijn fantastisch. Het water is mooi schoon. De service aan het zwembad is fantastisch al het personeel fantastisch en vriendelijk. Een speciaal compliment aan May & Eve en de altijd vriendelijke Pia die als chef alles goed onder controle heeft. Dit zijn echt 3
toppers die weten hoe ze gasten moeten behandelen. Eigenlijk zijn alle personeelsleden ontzettend vriendelijk op de nachtreceptionist na.

Het ontbijt is perfect. Ook daar weer geweldige service en uitgebreid ontbijt met ook weer voldoende plek om te zitten.

Dan de geweldige sunset lounge. Zeer vriendelijk personeel, ontzettend service gericht en geven je allemaal een speciaal gevoel waarbij ze alle ontzettend oprecht zijn.

Ondanks dat de kamer een dringende update nodig hebben geef ik toch 5 sterren. Het personeel maakt dit hotel tot wat het is. Respectvol en oprecht en niets is teveel. Dit hotel is ideaal voor koppels en singles. Het is niet aan te raden voor mensen met kinderen.

Ik kom absoluut terug!

Verbleef: Maart, 2017, reisde alleen
Hotel Manager B, Rooms Division Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

Dear Dave B,

Thank you for taking the time to share your experience with us!
We absolutely loved your review and very happy to see our unique concept and atmosphere left you with an amazing stay.

Your kind words to Ms May,Eve,Pia have been shared to them and the rest of our team who were more than pleased to know of your comments.
I am glad to met you personally with give me chance on explanation in regards of future room update and we were able to exceed your expectations.

We look forward to welcome you back to Hotel Baraquda Pattaya MGallery by Sofitel soon.

Yours sincerely,
Chinnapong KHOTSAWAN (Toh)
Rooms Division Manager

17 mei 2016 beoordeeld

Als platinum member van accor, worden we speciaal behandeld. Onze kamer wordt ge-upgrade naar de suite. Speciaal gegroet met een speciale bericht en een mooie kaart. Dhr. Krairin Chantai van "Guest Service Manager" heeft ons heel erg geholpen om onze verblijf zo comfortabel mogelijk. Dank u wel. We hebben er een fijn verblijf gehad

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel Manager B, Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2016

Dear adangtravel

Sawasdee krup!!

We appreciated your compliments and pleased to know that you had a great time staying with us. Moreover, I am glad to know that our staff left a good impression on you. Your nice compliments will not come to pass without sharing them to my whole team especially to Mr.Krairin

Following such a great experience, please do not stay away from us too long as we love to have the pleasure of welcoming you back again soon.

Warm regards from Pattaya,
Suksawat RAMGOMUT(Golf)
Room Division Manager

6 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel Manager B, Manager van Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2015

1 december 2013 beoordeeld

Heel trendy, heel zen, maar de eerste tekenen van een gebrek aan onderhoud en herstellingen, zijn reeds merkbaar. Jammer want het geheel is mooi opgezet. Ontbijt is copieus, met voor elk wat wils. WiFi valt geregeld uit. Zwemwater is opvallend koud, waarschijnlijk door gebrek aan zonneschijn op die lokatie. Tuin is mooi, met leuke zeteltjes, maat eerder klein en ligt zowat de gehele dag in de schaduw. Kamers zijn, nu nog, vrij redelijk, maar zullen snel verkommeren, als er niet dringend door het management ingegrepen wordt.

• Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pattaya bekeken
op 0,7 km afstand
685 beoordelingen
op 2,1 km afstand
InterContinental Pattaya Resort
Prijzen weergeven

In Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel

Adres: 485/1 Moo 10, Pattaya 2nd Road | Nongprue, Banglamung, Pattaya 20260, Thailand (Voorheen Dusit D2 Baraquda Pattaya Hotel)
Locatie: Thailand > Provincie Chonburi > Pattaya
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 463 hotels in Pattaya
Prijsklasse: 79 € - 117 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel 5*
Aantal kamers: 72
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Agoda, Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Baraquda Pattaya - MGallery by Sofitel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?