“Goede bediening eten iets minder.”
Beoordeling van Casa Pascal Restaurant

Casa Pascal Restaurant
Geclassificeerd als nr. 35 van 1.239 Restaurants in Pattaya
Keukens: Frans, Italiaans, Zwitsers, Thais
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed ontvangen met goede bediening. Voorgerecht met zalm die gerookt was in de tuin. Deze was lekker, daarna een tenderloin met pepersaus. De pepersaus was niet goed. We kregen ook nog een sorbet van het huis wat een leuke verrassing was. Het ijs nagerecht was goed en leuk versierd. De irishkoffie werd aan tafel bereid.

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben naar Casa Pascal geweest met vrienden na aanraden van kennissen. Het eten zelf was wel lekker maar ik ben er niet van achterover geblazen. We hebben gamba’s als voorgerecht genomen maar het waren precies mini scampi’s en te veel olie in dat gerecht en qua smaak was het nogal flets. En de prijs was nogal hoog aangezien het niet overeenkwam met wat er stond om kaart want er werd nog 7% btw op berekend en ook 7% fooi aangerekend. Naar mijn menig vind ik het nogal veel voor het geen we voorgeschoteld kregen.

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant, zowel het ontbijt als avond eten is uitmuntend. Dit vind je niet in Nederland en al helemaal niet in België.

14 augustus 2016 beoordeeld

Alles heel vers en gevarieerd. Verschillende soorten brood die vers gebakken zijn en elders niet vindt. ook de croissants zijn overheerlijk. Buiten heb je een bbq waar je eieren en vlees kunt bestellen. Verschillende soorten koffie en ook thee. Verder water cola en fruitsap. De prijs is niet heel goedkoop maar zeker niet duur voor wat je ervoor krijgt.

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In alle drukte van Pattaya een rustpunt in dit geweldige restaurant. Heerlijk gegeten , perfect gekruid en bereid. 3 gangen besteld maar kregen allerlei heerlijke tussen gerechtjes , gratis. Bediening is excellent, spreken perfect engels. Als extra service , omdat het regende , terug gebracht met de auto van de baas , naar het hotel. Zonder kosten. Voor de reguliere bezoekers is er een bonus kaart waarbij je na 7 bezoeken een keer gratis kan eten. Als we ooit nog in Pattaya zijn , gaan we zeker hier nog eens eten. Goede wijnen beschikbaar, helaas wel tegen Thailandse prijzen.......

Reizigers die Casa Pascal Restaurant bekeken, bekeken ook

Pattaya, Provincie Chonburi

In Casa Pascal Restaurant geweest? Deel je ervaringen!