19 US$
Expedia.com19 US$
Travelocity19 US$
StayForLong47 US$
Beoordeeld op 12 december 2017

Het IBIS Pattaya hotel is gelegen op het eind van een lange boulevard. Via een privéweg waar ook het Mercure en Holiday Inn hotel van gebruik maken kom je bij het strand. Het IBIS hotel is rustig gelegen en toch niet te ver van alle leuke adresjes. Het hotel heeft comfortabele kamers, waarvan aan één kant van het hotel de kamers ook een eigen terras hebben. Voldoende ligbedden bij het zwembad en ook voldoende plaatsen voor zij die in de schaduw willen blijven. Kortom een aanrader voor zij die het graag iets rustiger hebben, maar toch direct toegang tot strand en via de Baht taxis ook dichtbij het uitgaanscentrum. Kortom; een aanrader!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 25 maart 2017

Het IBIS Pattaya hotel is rustig gelegen aan het eind van de wandelboulevard. Strand is op enkele minuten van het hotel, maar de eerste afgebakende zwemzone ligt iets verder op. Het hotel heeft het basic comfort wat je mag verwachten bij IBIS, maar alles is prima in orde en aanwezig. Het zwembad is een aangename plaats met veel ligzetels die zowel in als uit de zon staan. Voor iedereen wat wils! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom, als je een rustig hotel in een beveiligd domein wilt, niet te ver van het strand, maar de luxe van een resort niet direct je ding is dan is het IBIS Pattaya hotel een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 21 november 2016

Het Ibis hotel is heel goed en zeer vriendelijk, als je bij het ontbijt iets niet vind en je vraagt het gaan ze het onmiddellijk halen. De marktjes zijn een lust en zeker de grote straat met de lady boys is de moeite om te zien.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 10 december 2014

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Wanwisa S, ผู้จัดการทั่วไป van Ibis Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2014

Beoordeeld op 16 november 2014 via mobiele applicatie

Zijn 2 dagen naar hotel gegaan, nette kamers, gemiddeld ontbijt vergeleken met Ibis Bangkok. Het probleem bij ons was dat de wifi het niet werkte, wat heel irritant is, ook was het zwembad gevuld met ijskoud water (een beetje verwarmd is een kleine moeite). Maar wat me nog het ergste stoorde op het einde was dat we 200 baht moesten betalen aan een taxi die het hotel had geregeld voor een afstand van maar 3 straten (kunnen de hotel niet voor hun gasten eerlijke prijzen afspreken)??? Een teleurstelling voor mij, je kan het denk ik beter in het langsgelegen mercury of holiday inn vertoeven...

Datum van verblijf: november 2014
Jean Pascal B, Manager van Ibis Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2014

Dear LHoyes

Thank you for telling us about your recent stay with us.

We do provide complimentary WiFi throughout our property and during peak hours when many users log on simultanously the bandwith is not sufficient to stream videos or similar, however it is still fast enough to browse the internet and check e-mails, as every user is provided a speed of 256kb/s.

Our refreshing pool mostly receives positive comments, specially when the year round temperature is around 30 degrees, but we certainly have made note regarding your suggestion.

Unlike their counterparts in Bangkok, taxis here in Pattaya are not mandated to switch on a meter. The price is negotiated before the ride and the starting price for Pattaya taxis is THB 200.00.

Other means of transport such as the local so called Song Taews start at roughly THB 100.00 and motor bike taxis from around THB 40.00 to 50.00
All prices are driven by demand and supply, meaning during peak traffic hours the prices simply may double.

Our nearby sister Hotel operating under the brand of Mercure is going to open their doors this week and would maybe cater more to your taste.

Nevertheless we certainly hope you return to the Accor Group with its varied family of brands.

Kind regards

Jean Pascal Bernet