Opslaan

vanaf 24,63 US$
vanaf 52,78 US$
vanaf 57,75 US$
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Eerst betalen voor het parkeren van onze scooters. Via olifanten en commerciele uitspanningen naar de waterval gewandeld (weer betalen). Gekeken hoe het water naar beneden stroomde en toen weer terug gewandeld. Niet speciaal!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

Matige waterval, waarschijnlijk doordat het te lang te warm is geweest er er weinig watertoevoer is. Voordat je bij de waterval aankomt moet je jezelf langs de kraampjes wurmen. Ook schandalig dat er nog steeds op weg naar de waterval de mogelijkheid word geboden om op een Olifant te rijden.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 26 juli 2018

We hebben deze waterval bezocht. Dit was in het kader van een elephant ride van 30 minuten. Dit viel in tegenstelling tot wat ik hier lees, eigenlijk heel goed mee.

We werden in een minibusje opgehaald aan ons hotel en terug afgezet. De olifantentocht van 30 minuten is zeer goed meegevallen. Mooie foto's die je daarna aan zeer schappelijke prijs kon kopen. Deze foto's worden aan je hotel afgeleverd. Correct.

De waterval is eerder klein (hang er vanaf hoeveel watervallen je al elders gezien hebt, natuurlijk)

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 7 februari 2018

De waterval zelf is wel mooi, de ruimte er omheen niet. Als we had geweten, hoe daar de olifanten worden geexploiteerd, zouden we niet zijn gegaan. Ze stonden continu met hun koppen te wiegen en dat is bij olifanten een teken van grote stress. Onze zoon heeft daar gezwommen, dat vond hij een mooie ervaring, maar als we hadden geweten dat hij daar leptospirosis door rattenurine had kunnen oplopen, dan had hij daar niet gezwommen. Net gelezen dat dit had kunnen gebeuren. Ga er evt kijken, zwem niet en koop er niets, dat is mijn advies.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Vandaag bij nummer 2 geweest . 1 stelt niet zoveel voor . Bij 2 zijn we zelf vanaf de parkeerplaats naar boven gelopen best een pittig stukje . Bij het rust punt kan je even zitten en wat drinken . De oudere dame verkoopt het een en ander en houd ook de boel schoon . Eenmaal boven hen je een mooi uitzicht .
Doe goede schoenen aan , ik was op mijn slippers en die heb ik nog uit gedaan om dat ze glad waren dus lekker op de blote voeten naar boven gegaan . Was toch niet zo fijn hahaha .
Klim naar boven als je er ben daar krijg je geen spijt van.

Datum van activiteit: december 2017