Google
7 beoordelingen
vanaf 57,78 US$
vanaf 33,99 US$
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg leuke excursie naar een olifantenpark waarbij niet op de olifanten gereden mag worden. Er wordt liefdevol met de dieren omgegaan. Zeer de moeite waard. De reis vanaf chiang mai is ca 2 uur maar zeker de moeite waard

Datum van activiteit: augustus 2019
Elephantjs, General Manager van Elephant Jungle Sanctuary Chiang Mai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2019

EJS would like to sincerely thank you for your support and your wonderful and honest review. The elephants in our care can live long and happy lives, free from cruelty, because you have chosen to support our sanctuary.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als je van olifanten houdt is dit een superleuk uitje. Je leert veel over de olifanten. Je mag ze voeren en aaien. Na de lunch maak je een olifanten snack. Dan mag je ze scrubben en dan met ze onder de waterval. De dieren zien er goed uit. Ook zijn er jonkies.

Datum van activiteit: augustus 2019

It’s fantastic to hear that you have such a great time and we really appreciate you coming to support us. The elephants were so happy to meet you and I know that they can’t wait to see you again.

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met een lichte scepsis gingen we heen. Want 1 ding willen we niet aan meewerken en dat is uitbuiting van dieren/olifanten.
We werden 100% gerustgesteld toen we de eerste aanblik en uitleg kregen: hier staat echt maar 1 ding op de eerste plaats: de
Olifanten.

Je ziet dat ze plezier hebben in het baden, voeren en modderbad nemen. Ze hoeven er niets tegen hun dwang te doen. Ook niet het baden omdat de toeristen het leuk vinden. Top dus!
Lekker gegeten ook. De crew maakt het heel toegankelijk en stralen onwijs veel plezier uit. Naar ons én de olifanten.

Volgens mijn dochter van 17 was dit een van de leukste dingen uit haar leven...... duidelijker kan ik deze recensie niet maken toch?

Datum van activiteit: augustus 2019

Our elephants can sleep happy at night knowing that you have chosen to support them in their new forever home.

Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch werk wat er gedaan wordt voor de olifanten. Wij kregen het gevoel dat de beesten heel goed worden verzorgd. De kinderen vonden het een prachtige ervaring om de olifanten te zien, eten geven en met ze het water in te gaan. Het bezoeken absoluut waard

Datum van activiteit: juli 2019
Elephantjs, General Manager van Elephant Jungle Sanctuary Chiang Mai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Het is zeker de moeite waard om deze excursie te doen! De olifanten worden in het verblijf goed behandeld en er zijn leuke activiteiten die je gaat doen tijdens de excursie! Ik zou het iedereen aanraden om deze excursie te doen als je in Chiang Mai bent!

Datum van activiteit: juli 2019
Elephantjs, General Manager van Elephant Jungle Sanctuary Chiang Mai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019