TripAdvisor

13 beoordelingen
vanaf 57,53 US$
vanaf 33,84 US$
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldige ervaring. Alles was goed geregeld. s'Morgens werden we opgehaald bij hrt hotel met een busje. Vervolgens naar het verblijf gereden. Helaas was dit wel een eindje rijden.
Het verblijf zag er goed uit en de olifanten hebben veel ruimte. Als eerst werd alles uitgelegd door een Engels sprekende gids. Vervolgens mochten we kijken bij drie verschillende olifanten families en ze voeren. Na de lunch werden de olifanten ingesmeerd met modder waarnaar we ze mochten wassen in het water.
Na afloop werden we weer afgezet bij het hotel.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Zo gaaf om de interactie met ongeveer 30 olifanten aan te gaan door ze te voeden, knuffelen en wassen. Ze vertellen je over de herkomst van de olifanten en algemene info over de olifanten, in de middag een lekkere Thaise lunch. Dit maak je niet snel meer mee!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ze weten hier hoe het ook kan. Toeristen en de gidsen genieten hier met volle teugen van interactie met de olifanten. Geen mishandeling maar gewoon samen genieten. Dit is hoe het hoort. Natuurlijk heel wat andere toeristen om je heen maar die willen net als jij van de olifanten genieten.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op 28 juli hebben wij de full day visit gedaan. Het is ongeveer 1,5 uur rijden vanaf Chiang Mai naar de sanctuary. Op een gegeven moment moet de auto een stijl zandpad in en dan zie je al snel de vallei waar de olifanten zitten, zeer mooi!

Je krijgt een Karen shirt aan en een nieuwe krijg je mee na de excursie als cadeau. Ze hebben diverse kampen en elk kamp heeft een aantal olifanten. Wij begonnen bij camp 7 en hier was ook een baby olifant van 5 maand, genaamd Lady Gaga. De kleinere olifanten hebben een bel met gps om hun nek. Volgens de staff hebbeb ze dit, omdat ze soms ver buiten de kampen lopen.

Na een uitleg van 15 minuten ga je de olifanten ontmoeten en mag je ze voederen uit de hand. Hierna ga je een wandeling maken naar de andere twee kampen. In de tussentijd is er genoeg tijd om foto’s te maken met de olifanten.

De thaise lunch van die dag was lekker met rijst, gewokte groenten en kippenkluifjes en vers fruit.

Na de lunch heb je even een halfuur rust en ga je de olifanfen in een modderbad doen. Je wordt hier zelf ook door de staff ondergesmeerd met modder ook erg leuk om het terug te doen;) Hierna loop je met de olifanten mee naar de rivier. Hier is een kleine waterval en de kleine olifanten sprinten hier gelijk op af om eronder te staan, erg leuk om te zien! Je zag aan de olifanten dat ze allemaal genoten van het water en de waterval. Hier zal je de mooiste foto’s kunnen maken.

Ik raad wel aan om wandelschoenen mee te nemen en slippers, want je moet op sommige stukken klimmen. Verder een set schone kleren voor na het modderbad. Er zijn ook normale toiletten aanwezig met toiletpapier.

Special thanks to all of the staff of the Elephant Jungle Sanctuary (Chiang Mai).

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Olifanten zijn hier met pensioen. Geen misbruik van deze prachtige dieren. Je mag ze knuffelen, voeten, modderen en baden onder begeleiding van de “mountian people”. Ze maken er een leuke dag van met de bezoekers.

Datum van activiteit: juli 2018