Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijke massage

Er zijn ondertussen al 6 van deze salons in Chang Mai. Wij gingen langs in het salon ... meer lezen

Beoordeeld op 23 februari 2018
patriciagK5044RD
Leuven, België
via mobiele applicatie
Niks op aan te merken

Hebben hier een voetmassage met reflexologie van een uur genomen. Zeer goed gegeven en ontspannend ... meer lezen

Beoordeeld op 9 november 2016

vanaf 65,68 US$
vanaf 93,04 US$
vanaf 64,62 US$
Beoordeeld op 6 maart 2016

Vooral leuk dat het hier gaat over ex-gedetineerden die zo kansen geboden wordt om terug te integreren in de maatschappij. Ze krijgen een goede opleiding want de massage werd perfect uitgevoerd.

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 11 januari 2016

Lila Thai massage geeft een zeer ruime keus voor een heel redelijke prijs. Je voelt je als herboren als je na 1 1/2 uur de salon weer verlaat.

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 27 september 2015

Wij zijn naar 2 vestigingen geweest. De massage ervaring wisselt afhankelijk van de vestiging en masseuses. Net als in veel low budget spa's praten de masseuses onderling tijdens de massages. De een wat meer dan de ander.
Dit is niet altijd storend.
De ontvangst is goed en vriendelijk. De massages zijn over het algemeen bovengemiddeld van kwaliteit.
De masseuses zijn ex gedetineerden die hier op weg worden geholpen om een nieuw leven op te bouwen.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 6 augustus 2015 via mobiele applicatie

Kwam toevallig deze zaak tegen bij het bezoeken van een tempel. De hygiene is goed en de masseuses werken vakkundig. Ik had gekoEn voor een uur voetmassage voor 200 bht (€5,50). Goede ervaring en kan het aanraden.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 7 oktober 2012

Na wat knorrig te zijn ontvangen bij de deur kozen we voor een voetmassage van een uur. Ik kreeg een wat oudere dame toegewezen en deze begon enthousiast mijn linkerbeen te masseren door steeds dezelfde beweging te herhalen met af en toe wat aandacht voor mijn voet. Dit deed ze zodanig dat ze voor mijn gevoel al mijn beenharen 'eruit wreef', erg pijnlijk! Na een half uur herhaalde ze de truuc op mijn linkerbeen, gelukkig korter.

Nadien bleef ik er last van houden en bleek ook waarom; Folliculitis: een ontsteking van de haarzakjes. Gevolg was een dagenlang enorm rood been waarvan alle haarzakjes ontstoken waren. Dus voor mij is Lila Thai Massage absoluut geen aanrader, wees gewaarschuwd.

Datum van activiteit: september 2012