Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Prachtig oud koloniaal hotel, perfect gerenoveerd.
Neem kamer aan zijkant met balkon aan zwembadzijde.
Personeel is uiterst behulpzaam.
Uitstekende keuken.
Goede plek tov het centrum.
Eerlijke prijs/kwaliteitverhouding.
Je gaat terug in de tijd. Ideale plek voor ontspanning
Absolute aanrader

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Zijn op doorreis naar Krabi en komen van Le Meridien in Kuala Lumpur.
Klasse verschil in Service en eten is immens. Weinig keuze hier, heel vaak wachten op bediening in de (veel te warme) bar.
Kamers zijn proper maar of je nu "no disturb" op de deur hangt of niet = hetzelfde.
5000 bath per nacht is meer dan de helft teveel voor dit hotel.
In Europa, 3 sterren waard.
Wij sliepen in kamer 309 aan een drukke straat

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Blij met de keuze voor dit charmante hotel in koloniale stijl. Het kleine hotel ademt rust uit en laat je terugkeren naar vroegere tijden.
De kamers zijn comfortabel en goed toegerust. Alles wat je eventueel nodig mocht hebben, is aanwezig. De inhoud van de minibar mag vrij gebruikt worden maar eerlijk gezegd is deze wel wat karig (water,cola en pakjes drinken),
Het is heerlijk toeven aan de rand van het zwembad in de schaduw.
Het ontbijt wordt klaar gemaakt op verzoek, dus nu eens geen groot buffet maar een a la carte ontbijt met heerlijke koffie.
De ligging van het hotel is prettig omdat het net buiten de drukte ligt met het centrum op loopafstand.
De medewerkers van het hotel zijn vriendelijk en behulpzaam.
Mochten we nog een keer in ChiangMai komen dan zullen we zeker dit hotel boeken.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

We zijn al meerdere jaren in Chiang Mai geweest maar dit hotel was wel de beste. De service is prima, het ontbijt uitgebreid en een schitterend zwembad! De kamers zijn ruim. Je moet wel een upgrade nemen anders heb je geen terras. De locatie is uitstekend want je kan lopen naar de gezellige nightmarket.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 24 december 2012 via mobiele applicatie

Dit is een mooi oud gebouw waarin een mooi hotel is gevestigd.

Personeel is vriendelijk. Mooie kamers.
Wat leuk/attent is zijn alle kleine dingen zoals het gratis schoenenpoetsen etc

Zwembad infinity pool is erg mooi.

Gratis dvd service. Minibar wordt gratis dagelijks gevuld.

Datum van verblijf: december 2012