“Erg lekker!!”

Pickles Restaurant
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 36 van 2.728 Restaurants in Chiang Mai
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na heel lang alleen maar thais eten kozen we voor Pickles. Was onverwachts super lekker! Een Franse kok die goed weet wat ie doet. Het was zo lekker dat we er meerder malen zijn gaan eten

Datum van bezoek: maart 2020

1 december 2019 beoordeeld

Omdat mijn vriend en ik 3 maanden door Zuidoost Azië reizen hadden wij vanavond eens trek in iets anders, pizza dus. Na verschillende pizza tentjes voorbij te zijn gelopen vonden we dit restaurant op onze maps. Ze hebben een leuk boven terras en het personeel is erg vriendelijk, niet heel goed met Engels maar met een paar keer herhalen en rustig praten prima te doen. Je hoeft niet lang te wachten en het eten is van goede kwaliteit. Uiteraard niet zo goed als de pizza’s die we zelf gewend zijn maar dat moet je maar daar moet je maar vanuit gaan hier in Azië. Ik zou het toch aanraden het een poging te wagen.

Datum van bezoek: december 2019
20 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker en vers. De bediening is erg aardig. Het enige puntje is de prijs, het is niet schandalig duur maar ook niet goedkoop. Zekeeen

Datum van bezoek: oktober 2019
23 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gesloten tot 13 oktober zonder aan te geven op Google. Voor niets 3 kilometer gelopen. Anno 2019 mag een klant best beter geïnformeerd worden.

Datum van bezoek: september 2019
18 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant voor als je even wat anders wilt dan het lokale Thaise eten. De pizza’s waren heerlijk evenals de homemade pickles.
De prijs is voor hier redelijk hoog, waren met z’n tweeën 900 bath kwijt (2 pizza’s, 2 x drinken, 2 kleine voorgerechten).
Bediening is primitief Engels maar zeer aardig!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Pickles Restaurant bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Pickles Restaurant geweest? Deel je ervaringen!