TripAdvisor
Chiang Mai
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Naar onderbuikgevoel door personeel”
Beoordeling van Chiangmai Saloon

Chiangmai Saloon
Geclassificeerd als nr. 690 van 2.929 Restaurants in Chiang Mai
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het plan om even een afzakkertje te nemen en dan kijken hoe de avond loopt. Deze bar zag er het leukst uit ondanks dat het nog niet voor een derde vol zat. Toen we onze bestelling doorgaven reageerde de bediening vreemd en leek tegen elkaar te zeggen dat er iets mis was met ons. Dat bleek verder ook uit de ineens onvriendelijke benadering, slechte service (popcorn bij drankjes behalve op onze tafel) en een niet al te beste mojito.

Datum van bezoek: januari 2016

1 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier alleen iets drinken. Dus over het eten kunnen we niet oordelen. Een cocktail besteld, die was goed te doen en niet heel duur, gewoon normale prijzen. We mochten binnen roken, das dan ook het enige pluspunt. De dronken(!!) eigenaar kwam even bij ons zitten, om te vertellen hoe geweldig hij wel niet was en dat hij meerdere restaurants bezat en dat hij die dag ook nog een '6 figure' deal had gemaakt met een andere bar. Echt om misselijk van te worden, je kwam er ook niet vanaf. We komen natuurlijk niet naar n bar om te horen hoe rijk, slim en geweldig de eigenaar is... Hier komen we niet meer.

Datum van bezoek: oktober 2015
22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker spareribs gegeten. 2 grote stringen (1kg) waren goed te doen, heb ze wel eens lekkerder gehad.
Restaurant ziet er erg leuk uit. Meeste personeel was erg vriendelijk, behalve 1 chagrijnig mens.

Datum van bezoek: oktober 2015
3 februari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer. En de Fajitas beef waren erg lekker! Relatief goedkoop voor wat je krijgt. De Ausie burger was ook erg lekker heb ik begrepen van mijn vrienden.

6 augustus 2013 beoordeeld

Leuk restaurant, vooral voor een beetje westers eten. Bediening was vriendelijk, eten smaakte goed, vooral de tex-mex. Met sportwedstrijden is het erg gezellig, wij zaten er met een volle tent tijdens de Wimbledon finale, geweldige atmosfeer!

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer

Reizigers die Chiangmai Saloon bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Chiangmai Saloon geweest? Deel je ervaringen!