TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 37 van 14.174 Restaurants in Bangkok
Wijk: Downtown Bangkok
Wijk: Downtown Bangkok
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had mijn enkel gebroken en was teleurgesteld dat de rooftop alleen met trap te bereiken was terwijl ze een lift hebben. Ook kon je de deal alleen gebruiken voor 2 dezelfde drankjes voor 390 baht. Dit was niet verteld. Vriendelijkheid van personeel verschilt daarin een beetje. Ik zag vooral zakenlui

Datum van bezoek: mei 2019

18 december 2018 beoordeeld

Ik heb hier het tasting menu genomen met wijnarrangement en dat was echt verrassend goed. Spaanse keuken met Thaise invloeden. Kies voor een lekker plekje bij het raam (of eigenlijk meer een glazen ballustrade, want het is half open), waar je geniet van een prachtig uitzicht. Ontzettend vriendelijke bediening. Ik vond dit echt vele malen beter dan Paste, dat wel een Michelin ster heeft, maar waar ik helemaal niks aan vond. Uno Mas is een echte aanrader. Alleen niet goedkoop.

Datum van bezoek: oktober 2018
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gezellig restaurant met een top uitzicht over Bangkok. Heerlijk om einde middag te borrelen. Prima wijnen en smakelijk tapas. Super. Geweldig bediend door onze gastheer Rohit. Informeel, maar netjes. Een echte gastheer.

Datum van bezoek: april 2018
23 februari 2017 beoordeeld

Wij hebben van de week heerlijk spaans gegeten bij Uno Mas. Lekkere tapas en een heerlijke paella. Goede en betaalbare wijnen.Jij kan proeven dat er een spaanse topkok in de keuken staat. Heel vriendelijk personeel. Top!!!

Datum van bezoek: februari 2017
3 maart 2016 beoordeeld

Hier oud en nieuw gevierd wat een feest was het. Van kaviaar tot sushi. Heerlijke Spaanse gerechten mooie hammen het was echt een feest.

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Uno Mas bekeken, bekeken ook

In Uno Mas geweest? Deel je ervaringen!