TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Vandaag geopend: 10:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Betrouwbaar, kwaliteit en goede afspraken. Goede contact voor mijn project op de hoge school.

In mijn laatste jaar had ik informatie over maatpakken nodig vanuit thailand. Sogo Boss Tailor ... meer lezen

Beoordeeld op 12 maart 2019

Populaire tours & activiteiten in en om Bangkok
vanaf 19,27 US$
Meer info
Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Na een gezellig dagje in Bangkok werden we aangesproken door een vriendelijke man er werd mij gevraagd of ik interesse had in een mooi op maat gemaakt pak.
Ik werd goed geholpen en vond uiteindelijk twee mooie overhemden die ik aan het einde van de vakantie heb opgehaald .
Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Laatste dag in Bangkok een op maat gemaakt kostuum hier laten maken. Goede service , binnen de 24 u opgeleverd.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Sogo Boss Tailer werd aangeraden door mijn beste vriend om mijn pakken en jassen van mij en mijn vrouw te laten maken, het eindresultaat is perfect. Zoals verwacht is alles naar wens. We kregen zelfs twee gratis stropdassen als extra service. Zeker een aanradder!!!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooie kwaliteit, ruime keuze uit stoffen en voeringen.
Supersnelle service!!!!!
Wou eerst eigenlijk niks kopen maar voor deze prijzen ben je een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet!!!!!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Samen met 2 vrienden op reis in Thailand. In Bangkok allemaal pakken laten maken bij deze tailer. Een geweldige kwaliteit pakken en vriendelijke mensen die weten wat ze aan het doen zijn. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2017