Vandaag geopend: 10:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Betrouwbaar, kwaliteit en goede afspraken. Goede contact voor mijn project op de hoge school.

In mijn laatste jaar had ik informatie over maatpakken nodig vanuit thailand. Sogo Boss Tailor ... meer lezen

Beoordeeld op 12 maart 2019
Keds2109
via mobiele applicatie
Een goed pak voor een goede prijs!

Ik kwam mijn pak 5 maanden later ophalen 1 dag voor mijn reis huiswaarts en ze hadden altijd goed ... meer lezen

Beoordeeld op 23 januari 2019

Populaire tours & activiteiten in en om Bangkok
vanaf 19,07 US$
Meer info
Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Sogo Boss Tailer werd aangeraden door mijn beste vriend om mijn pakken en jassen van mij en mijn vrouw te laten maken, het eindresultaat is perfect. Zoals verwacht is alles naar wens. We kregen zelfs twee gratis stropdassen als extra service. Zeker een aanradder!!!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooie kwaliteit, ruime keuze uit stoffen en voeringen.
Supersnelle service!!!!!
Wou eerst eigenlijk niks kopen maar voor deze prijzen ben je een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet!!!!!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Samen met 2 vrienden op reis in Thailand. In Bangkok allemaal pakken laten maken bij deze tailer. Een geweldige kwaliteit pakken en vriendelijke mensen die weten wat ze aan het doen zijn. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Excellent! Prachtige stoffen! Tegekke pakken winkel, super goede service! Excellente prijs/kwaliteit verhouding. Vandaag mijn tweede bezoek aan de zaak, vorige keer een super vet pak gekocht en nu ga ik voor een mooi shirt!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 16 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer tevreden met weer 2 nieuwe kostuums in Bangkok bij Sogo Boss. Perfecte maatvoering , goede kwaliteit stof en pas op de millimeter . Precies zoals je wilt hebben . We zijn ook nu weer goed en heel prettig geholpen.
Groet Ron

Datum van activiteit: juni 2017