Vandaag geopend: 10:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Betrouwbaar, kwaliteit en goede afspraken. Goede contact voor mijn project op de hoge school.

In mijn laatste jaar had ik informatie over maatpakken nodig vanuit thailand. Sogo Boss Tailor ... meer lezen

Beoordeeld op 12 maart 2019
Keds2109
via mobiele applicatie
Een goed pak voor een goede prijs!

Ik kwam mijn pak 5 maanden later ophalen 1 dag voor mijn reis huiswaarts en ze hadden altijd goed ... meer lezen

Beoordeeld op 23 januari 2019

Populaire tours & activiteiten in en om Bangkok
vanaf 19,09 US$
Meer info
Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Excellent! Prachtige stoffen! Tegekke pakken winkel, super goede service! Excellente prijs/kwaliteit verhouding. Vandaag mijn tweede bezoek aan de zaak, vorige keer een super vet pak gekocht en nu ga ik voor een mooi shirt!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 16 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer tevreden met weer 2 nieuwe kostuums in Bangkok bij Sogo Boss. Perfecte maatvoering , goede kwaliteit stof en pas op de millimeter . Precies zoals je wilt hebben . We zijn ook nu weer goed en heel prettig geholpen.
Groet Ron

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

Goede en snelle service, binnen 24 uur was mijn pak gemaakt. Kortom dit is een aanrader! Alles wordt naar wens gemaakt

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Goede service, het kostuum past perfect. Op het einde was de verkoper wel redelijk opdringerig om iets te plaatsen op tripadvisor.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Tijdens het stappen een mooi pak oplaten meten en de volgende dag was hij klaar. Superstrak pak! Top kwaliteit!

Datum van activiteit: september 2016