Vandaag geopend: 10:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Betrouwbaar, kwaliteit en goede afspraken. Goede contact voor mijn project op de hoge school.

In mijn laatste jaar had ik informatie over maatpakken nodig vanuit thailand. Sogo Boss Tailor ... meer lezen

Beoordeeld op 12 maart 2019
Keds2109
via mobiele applicatie
Een goed pak voor een goede prijs!

Ik kwam mijn pak 5 maanden later ophalen 1 dag voor mijn reis huiswaarts en ze hadden altijd goed ... meer lezen

Beoordeeld op 23 januari 2019

Populaire tours & activiteiten in en om Bangkok
vanaf 19,07 US$
Meer info
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Goede service, het kostuum past perfect. Op het einde was de verkoper wel redelijk opdringerig om iets te plaatsen op tripadvisor.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Tijdens het stappen een mooi pak oplaten meten en de volgende dag was hij klaar. Superstrak pak! Top kwaliteit!

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goede service, hele vriendelijke mensen, mooie stof, veel mogelijkheden, snel klaar! En vooral een zeer goede prijs!

Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Samen met een maatje pak aan laten meten plus 3 overhemden en nog 1 winterjas. Men weet waar ze over praten en de service is heel netjes. Ook bij het 2e aanpas meet moment waren ze ergens nog niet tevreden over en hebben ze het meteen aangepast. Tevens tips en tricks.En hier is afspraak is afspraak. Goeie zaak.

Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Super service en kan kiezen uit mega veel ontwerpen. Dus als je een mooi pakkie wil, moet je hier zijn.