TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 10:00 - 21:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Betrouwbaar, kwaliteit en goede afspraken. Goede contact voor mijn project op de hoge school.

In mijn laatste jaar had ik informatie over maatpakken nodig vanuit thailand. Sogo Boss Tailor ... meer lezen

Beoordeeld op 12 maart 2019
Keds2109
via mobiele applicatie
Een goed pak voor een goede prijs!

Ik kwam mijn pak 5 maanden later ophalen 1 dag voor mijn reis huiswaarts en ze hadden altijd goed ... meer lezen

Beoordeeld op 23 januari 2019

Meer info
vanaf 37,17 US$
Meer info
Beoordeeld op 26 juni 2016 via mobiele applicatie

- Nette verkopers met verstand van zaken die hun afspraken nakomen.
- Begin van de reis pak en blouse uitgezocht/samengesteld. Dag later kunnen passen waarbij alles goed wordt afgespeld. Einde van de reis was het pak klaar en zat het meteen perfect!
- Aangezien overhemd ook goed zat heb ik de dag voor vertrek nog 3 extra overhemden aangeschaft. Aangezien de vlucht de volgende dag vroeg vertrok en m'n hotel op een dik half uur rijden van de winkel zat beloofden ze alles 's avonds nog te leveren. Volgens afspraak werd alles netjes verpakt bezorgd.
- Kortom; een top tailor voor je maatpak!

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 1 april 2016

Deze Myanmar mannen weten waar ze over praten. Geen gladde verkooppraatjes anders dan een eerlijke boterham verdienen. Ze hebben mij aan prachtig pak geholpen met 3 overhemden. Ik vond de service erg goed, ze namen de tijd voor je en hielden zich aan hun beloftes. 2 x passen en ik was een prachtig tailormade pak rijker. Ik ga er zeker nog 1 laten maken. Let wel op de actuele wisselkoers en de kosten die de bank maakt bij het betalen met creditkaart. Dit kan afwijken van je afgesproken prijs

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 16 januari 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed geholpen door vriendelijk personeel. Gekozen voor het beste wol en een overhemd en een vest erbij laten maken. De uiteindelijke prijs was slechts echt top voor zo een goed afgewerkt pak. Het mooiste is nog wel dat ze je maat 9 jaar bewaren, zodat je goedkoop een pak kan na bestellen. Deze wordt dan naar je toegezonden. Zoek je een mooi en betaalbaar pak? Ga naar Sogo Boss Tailor!

Datum van activiteit: december 2015
Beoordeeld op 2 december 2015 via mobiele applicatie

Ik liep hier binnen zonder de bedoeling iets te kopen omdat ik hierover nogal sceptisch over ben altijd. Maar dit heeft het tegendeel bewezen! Zeer deskundig personeel die exact weten wat de modetrends zijn in Europa (Nederland) en heel veel keuze. Kwaliteit is super en geen gelijmde producten of iets! Ook tevens een jas laten maken voor mn pak; ook dit is super! Een echte aanrader!!!!!

Datum van activiteit: december 2015
Beoordeeld op 20 augustus 2015

Dit zijn hele vriendelijke heren, zien er zelf ook netjes gekleed uit en spreken goed engels. Het contact, de omgang en het maken van afspraken was prima. Konden meerdere keren komen passen om wat aanpassingen aan het pak te laten maken. Ik ben zeer content over mijn 3 piece suit! Ook wat overhemden laten maken en dit alles voor een zeer acceptabele prijs. Ik kan deze mannen aanbevelen bij iedereen die maatwerk nodig heeft en dit voor een goede prijs/kwaliteit in bangkok wil laten maken.

Datum van activiteit: augustus 2015