TripAdvisor

Keukens: Aziatisch, Thais, Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Bang Rak
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie plek maar tegenvallend eten. Inrichting en gebouw zijn heel tof maar eten smaakte alsof de eend en tonijn uit de diepvries kwamen. Prijs kwaliteit verhouding niet ok

Datum van bezoek: juli 2017

29 juni 2017 beoordeeld

En hoe. Prima vriendelijke service, lekker eten, klasse in het centrum van Bangkok.
Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017
12 april 2017 beoordeeld

Om dit restaurant te beoordelen heb ik meer woorden nodig dan anders.
Allereerst, hoe kom je er? Geen taxi-chauffeur kent het. Ga dus vauit het hotel ( rondom Silomstreet ) niet lopen maar neem een taxi waarbij de concierge aangeeft waar de chauffeur naar toe moet.
Dan het restaurant zelf, in een donkere achteraf-straat achter een hoge heg. Onze chauffeur was er nog nooit geweest en dacht " moet ik ze hier naar toe brengen?".
Bedenk dat dit ook een bar is. Dus luide muziek en niet geschikt voor een gezellig gesprek. Dan maar naar buiten. Daar staan enkele tafels. Af en toe ruik je daar het riool.
Dan de gerechten: de uitschieter is chicken with tangerine sauce ( kip in mandarijnsaus). Verder goed gegeten, maar prijzig. Dit restaurant loopt overigens pas vol na 22.00 uur en kent de rijkere Thai als gast.
Na het diner wilden we naar de nightmarket in Patpong-road lopen. Het advies was even de straat uitlopen en dan naar links. Dat deden wij, maar onderweg kwamen wij
zwermen kakkerlakken en een rat tegen. Advies: kom met een taxi en ga met een taxi.
Of zoek toch maar een ander restaurant.

Datum van bezoek: maart 2017
4 oktober 2016 beoordeeld

We werden warm ontvangen en namen onze cocktails aan de bar, zeker een aanrader. Het restaurant bestaat uit verschillende ruimtes die schaars werden verlicht,wat maakt dat de sfeer intiem is. Je kan hier dan ook rustig ontspannen van de soms toch wel hectische stad Bangkok. Bediening was charmant en vriendelijk, het eten soms verrassend. Een van onze beste keuzes in Thailand.

Datum van bezoek: september 2016
23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Namsaah Bottling Trust had onze tuktuk driver in 1 x gevonden..... Wel gelegen in een rustige zijstraat/steeg van een drukke straat. Mooi restaurant met verschillende kamers die allemaal anders zijn qua stijl en sfeer. Het eten is heerlijk, uitgebreide wijnkaart en goede cocktails. Aanrader in Bangkok!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Namsaah Bottling Trust bekeken, bekeken ook

In Namsaah Bottling Trust geweest? Deel je ervaringen!