Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.303)
Beoordelingen filteren
3.303 resultaten
Waardering van reizigers
2.163
901
176
40
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.163
901
176
40
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.303 beoordelingen
27 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend 5 sterren luxe hotel, voorzien van alle gemakken.

De kamers zijn zeer ruim en hebben een luxe/kwalitatief hoogstaande uitstraling.

Het hotel ligt iets verder van Sukhumvit af waardoor het een paar minuutjes lopen is naar de BTS of shoppingmalls.

  • Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Daanzw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PBGS P, General Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Daanzw,

Thank you for sharing your experience with us!

It was our pleasure to have you as our valued guest and we do agree with you - our great Bangkok location is definitely very convenient as it is so close to both BTS Skytrain and MRT Metro stations and of course Terminal 21 Shopping mall!

We hope to have the chance to welcome you back soon!

Best regards,

Rod Munro
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al vele jaren in dit hotel. De plek is fantastisch zeer centraal dus je kunt overal makkelijk naar toe. Ook de Skytrain is op loop afstand. Het personeel is vriendelijk en persoonlijk. Het ontbijt is goed verzorgt en zeker niet iets is om over te slaan. Ze zien ons binnenkort weer terug!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Bedank mariusm718
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PBGS P, General Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2016
Google-vertaling

Dear mariusm718,

Thank you for this lovely review!

It has been a pleasure to welcome you back for so many years and we indeed thank you for your loyalty and patronage to our hotel! Your kind words are well received by everyone in our team and we do agree - a hearty breakfast is a great start of the day!

We are looking forward to your many returns!

Best wishes,

Rod Munro
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst in de executive lounge. Zeer professioneel personeel wat ontzettend goed is opgeleid en past bij een 5 sterren hotel. Elke medewerker is vriendelijk, attent en echt iedereen staat voor je klaar. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Alles is goed onderhouden en prachtig schoon. De service in dit hotel is echt waanzinnig goed.

Enige minpunt is de service bij het ontbijt. Daar mag men meer alert zijn op het aanbieden van koffie en thee. Verder een echt 5 sterren hotel zoals het hoort te zijn! Hier komen we zeker terug, zowel zakelijk als prive.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
7  Bedank Dave B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PBGS P, Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2016
Google-vertaling

Dear Dave B,

What a Fastactic review to share with our team of Welcomers here at Pullman Bangkok Grande Sukhumvit!

On behalf of our team we sincerely thank you for all your praises and compliments! We have well shared your feedback and we are definitely looking forward to welcoming you back, either for business or pleasure!

Best regards,

Philippe Le Bourhis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sliep hier 1 nacht voor m'n vlucht terug naar Amsterdam.
Prima locatie vlakbij bij de skytrain richting de luchthaven.
Check in was efficiënt en vriendelijk.
Ruime kamers met mooi uitzocht op oa Soi Cowboy en de skyline van Bangkok.
Mooie spa en fitness faciliteiten.
Turndown service was top, slippertjes stonden naast het bed.
In room dining was lekker en bizar goedkoop naar Europese maatataven

Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
1  Bedank Bart v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PBGS P, Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2015
Google-vertaling

Dear Bart v,

Thank you very much for this wonderful review!

It was definitely a delight to read about your enjoyable, though short, stay with us and we are pleased you took full advantage of our hotel facilities and services!

We are looking forward to welcoming you back hopefully for a longer visit!

Best wishes,

Philippe Le Bourhis
General Manager
Pullman Bangkok Grande Sukhumvit

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 september 2015 beoordeeld

Hier al 12 keer geweest nu, blijft een heerlijk hotel. Na de overname nu door Pullman iets gemerkt dat de schoonmaak werkzaamheden anders waren dan hiervoor. Zo werd de minibar pas na 5 dagen bij gevuld. Misschien een incident, ga er ook gewoon weer terug.

Verbleef: augustus 2015
1  Bedank Ed V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PBGS P, Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2015
Google-vertaling

Dear Ed V,

Thank you for sharing your lovely comments with us!

It is very important for us to learn about your experience, especially as our regular guest. We have recently re-branded the hotel as Pullman Bangkok Grande Sukhumvit and we are looking forward to providing our guests with the personalized service Pullman is worldwide known for.

Regarding the mini bar re-stock issue, we have reviewed our procedure with our team to ensure that this doesn't happen again.

We are expecting you hopefully soon!

Best wishes,

Philippe Le Bourhis
General Manager, Pullman Bangkok Grande Sukhumvit

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken