“Perfect!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Pullman Bangkok Grande Sukhumvit
Beoordeeld als nr. 29 van 891 hotels in Bangkok
7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie door Niki als ik haar naam goed onthouden heb. Zeer vriendelijk en perfecte uitleg. Alle voordelen als Le Club Accor Gold member waren netjes erkend.

De kamers was prachtig en van alle gemakken voorzien die je in een 5 sterren hotel mag verwachten. Mooie ruime badkamer met alle luxe zoals verse bloemen en voldoende grote en dikke handdoeken.

In de clublounge zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. Dit is mijn tweede verblijf in dit hotel en dit hotel heeft een van de beste executive floors!

K. Mam en haar team zijn fantastisch. Ga zo door. Want dit is echt een van de beste hotels in Bangkok!

Verbleef: Maart, 2017, reisde alleen
PBGS P, General Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Geachte Dave B,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Hotel Pullman Bangkok Grande Sukhumvit Asoke erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

27 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend 5 sterren luxe hotel, voorzien van alle gemakken.

De kamers zijn zeer ruim en hebben een luxe/kwalitatief hoogstaande uitstraling.

Het hotel ligt iets verder van Sukhumvit af waardoor het een paar minuutjes lopen is naar de BTS of shoppingmalls.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
PBGS P, General Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Dear Daanzw,

Thank you for sharing your experience with us!

It was our pleasure to have you as our valued guest and we do agree with you - our great Bangkok location is definitely very convenient as it is so close to both BTS Skytrain and MRT Metro stations and of course Terminal 21 Shopping mall!

We hope to have the chance to welcome you back soon!

Best regards,

24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al vele jaren in dit hotel. De plek is fantastisch zeer centraal dus je kunt overal makkelijk naar toe. Ook de Skytrain is op loop afstand. Het personeel is vriendelijk en persoonlijk. Het ontbijt is goed verzorgt en zeker niet iets is om over te slaan. Ze zien ons binnenkort weer terug!

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
PBGS P, General Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2016

Dear mariusm718,

Thank you for this lovely review!

It has been a pleasure to welcome you back for so many years and we indeed thank you for your loyalty and patronage to our hotel! Your kind words are well received by everyone in our team and we do agree - a hearty breakfast is a great start of the day!

We are looking forward to your many returns!

Best wishes,

16 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst in de executive lounge. Zeer professioneel personeel wat ontzettend goed is opgeleid en past bij een 5 sterren hotel. Elke medewerker is vriendelijk, attent en echt iedereen staat voor je klaar. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Alles is goed onderhouden en prachtig schoon. De service in dit hotel is echt waanzinnig goed.

Enige minpunt is de service bij het ontbijt. Daar mag men meer alert zijn op het aanbieden van koffie en thee. Verder een echt 5 sterren hotel zoals het hoort te zijn! Hier komen we zeker terug, zowel zakelijk als prive.

Verbleef: April, 2016, reisde met familie
PBGS P, Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2016

Dear Dave B,

What a Fastactic review to share with our team of Welcomers here at Pullman Bangkok Grande Sukhumvit!

On behalf of our team we sincerely thank you for all your praises and compliments! We have well shared your feedback and we are definitely looking forward to welcoming you back, either for business or pleasure!

Best regards,

Philippe Le Bourhis

30 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sliep hier 1 nacht voor m'n vlucht terug naar Amsterdam.
Prima locatie vlakbij bij de skytrain richting de luchthaven.
Check in was efficiënt en vriendelijk.
Ruime kamers met mooi uitzocht op oa Soi Cowboy en de skyline van Bangkok.
Mooie spa en fitness faciliteiten.
Turndown service was top, slippertjes stonden naast het bed.
In room dining was lekker en bizar goedkoop naar Europese maatataven

Verbleef: Oktober, 2015, reisde alleen
PBGS P, Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2015

Dear Bart v,

Thank you very much for this wonderful review!

It was definitely a delight to read about your enjoyable, though short, stay with us and we are pleased you took full advantage of our hotel facilities and services!

We are looking forward to welcoming you back hopefully for a longer visit!

Best wishes,

Philippe Le Bourhis
Pullman Bangkok Grande Sukhumvit

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Sukhumvit Park, Bangkok - Marriott Executive Apartments
Sofitel Bangkok Sukhumvit
Sheraton Grande Sukhumvit, A Luxury Collection Hotel
Grande Centre Point Terminal 21
Prijzen weergeven

In Pullman Bangkok Grande Sukhumvit geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pullman Bangkok Grande Sukhumvit

Adres: 30 Sukhumvit 21 Asoke Road, Bangkok 10110, Thailand (Voorheen Grand Millennium Sukhumvit)
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Bangkok > Sukhumvit
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 21 spahotel in Bangkok
Nr. 28 luxe hotel in Bangkok
Nr. 63 zakenhotel in Bangkok
Nr. 72 romantisch hotel in Bangkok
Nr. 73 familiehotel in Bangkok
Prijsklasse: 105 € - 161 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Pullman Bangkok Grande Sukhumvit 5*
Aantal kamers: 325
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Booking.com, Ctrip TA, Hotels.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pullman Bangkok Grande Sukhumvit met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grand Millennium Sukhumvit Bangkok
Grand Millennium Sukhumvit Hotel Bangkok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?