Pullman Bangkok Grande Sukhumvit
  • Zwembad
194 US$
166 US$
  • Gratis parkeren
Shanghai Mansion Bangkok(Bangkok)(Heel veel waar voor je geld!)
69 US$
53 US$
  • Restaurant
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
238 US$
240 US$
157 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 186 US$ per nacht.

165 US$
133 US$
Priceline
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 162 US$ per nacht.

124 US$
566 US$
Mandarin Oriental
  • Zwembad
27 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend 5 sterren luxe hotel, voorzien van alle gemakken.

De kamers zijn zeer ruim en hebben een luxe/kwalitatief hoogstaande uitstraling.

Het hotel ligt iets verder van Sukhumvit af waardoor het een paar minuutjes lopen is naar de BTS of shoppingmalls.

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
PBGS P, General Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Dear Daanzw,

Thank you for sharing your experience with us!

It was our pleasure to have you as our valued guest and we do agree with you - our great Bangkok location is definitely very convenient as it is so close to both BTS Skytrain and MRT Metro stations and of course Terminal 21 Shopping mall!

We hope to have the chance to welcome you back soon!

Best regards,

Rod Munro

24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al vele jaren in dit hotel. De plek is fantastisch zeer centraal dus je kunt overal makkelijk naar toe. Ook de Skytrain is op loop afstand. Het personeel is vriendelijk en persoonlijk. Het ontbijt is goed verzorgt en zeker niet iets is om over te slaan. Ze zien ons binnenkort weer terug!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
PBGS P, General Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2016

Dear mariusm718,

Thank you for this lovely review!

It has been a pleasure to welcome you back for so many years and we indeed thank you for your loyalty and patronage to our hotel! Your kind words are well received by everyone in our team and we do agree - a hearty breakfast is a great start of the day!

We are looking forward to your many returns!

Rod Munro

16 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst in de executive lounge. Zeer professioneel personeel wat ontzettend goed is opgeleid en past bij een 5 sterren hotel. Elke medewerker is vriendelijk, attent en echt iedereen staat voor je klaar. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Alles is goed onderhouden en prachtig schoon. De service in dit hotel is echt waanzinnig goed.

Enige minpunt is de service bij het ontbijt. Daar mag men meer alert zijn op het aanbieden van koffie en thee. Verder een echt 5 sterren hotel zoals het hoort te zijn! Hier komen we zeker terug, zowel zakelijk als prive.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
PBGS P, Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2016

Dear Dave B,

What a Fastactic review to share with our team of Welcomers here at Pullman Bangkok Grande Sukhumvit!

On behalf of our team we sincerely thank you for all your praises and compliments! We have well shared your feedback and we are definitely looking forward to welcoming you back, either for business or pleasure!

Best regards,

30 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sliep hier 1 nacht voor m'n vlucht terug naar Amsterdam.
Prima locatie vlakbij bij de skytrain richting de luchthaven.
Check in was efficiënt en vriendelijk.
Ruime kamers met mooi uitzocht op oa Soi Cowboy en de skyline van Bangkok.
Mooie spa en fitness faciliteiten.
Turndown service was top, slippertjes stonden naast het bed.
In room dining was lekker en bizar goedkoop naar Europese maatataven

Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
PBGS P, Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2015

Dear Bart v,

Thank you very much for this wonderful review!

It was definitely a delight to read about your enjoyable, though short, stay with us and we are pleased you took full advantage of our hotel facilities and services!

We are looking forward to welcoming you back hopefully for a longer visit!

Pullman Bangkok Grande Sukhumvit

15 september 2015 beoordeeld

Hier al 12 keer geweest nu, blijft een heerlijk hotel. Na de overname nu door Pullman iets gemerkt dat de schoonmaak werkzaamheden anders waren dan hiervoor. Zo werd de minibar pas na 5 dagen bij gevuld. Misschien een incident, ga er ook gewoon weer terug.

Verbleef: augustus 2015
PBGS P, Manager van Pullman Bangkok Grande Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2015

Dear Ed V,

Thank you for sharing your lovely comments with us!

It is very important for us to learn about your experience, especially as our regular guest. We have recently re-branded the hotel as Pullman Bangkok Grande Sukhumvit and we are looking forward to providing our guests with the personalized service Pullman is worldwide known for.

Regarding the mini bar re-stock issue, we have reviewed our procedure with our team to ensure that this doesn't happen again.

We are expecting you hopefully soon!

General Manager, Pullman Bangkok Grande Sukhumvit