Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

Een prachtig design hotel dat opvalt dankzij alle kleur en kunst!
De ligging was voor ons perfect, op korte loopafstand van grote winkelcentra, markten en goede restaurants. Lekkere zachte bedden, een prima douche en een heerlijk zwembad.
Drink vooral een cocktail op het dakterras, daar heb je een fantastisch uitzicht.
Dit hotel raden we zeker aan!

Datum van verblijf: maart 2018
Natthapong B, Manager van Siam@Siam Design Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2018

Dear Wietske S,

Thank you for choosing Siam@Siam Design Hotel as your address and for taking your time writing us your feedback on Tripadvisor. My apology I can not reply to you in Dutch. Therefore, we are absolutely delighted to hear that you admire our hotel and had a pleasant experience staying with us. It is also our pleasure to serve you.

Should you have any chance to revisit our property again, please do not hesitate to let us know directly at exmarcom@siamatsiam.com We will be more than happy to welcome you back once again.

Best Regards,
Natthapong Bunlunusorn
Marketing Communication Executive

Beoordeeld op 17 november 2017

Zoals je van een goed hotel mag verwachten is de ontvangst uitstekend!! Al direct bij binnenkomst valt je oog op alle kleurige kunst en de grappige details die in de inrichting verwerkt zijn. De kamers zijn ruim en comfortabel, de bedden slapen heerlijk.
Het ontbijt is een zeer uitgebreid buffet en biedt alles wat je je maar kunt bedenken.
Het zwembad is klein, er zijn niet al te veel ligbedjes ,maar oomdat is een bijzonder plekje, zo hoog op het gebouw.
En dan het dakterras! Voor een drankje of heerlijk dineren met uitzicht over de bruisende stad is altijd heerlijk.
Met de BTS op korte loopafstand dichtbij, kan je snel 1 of 2 stops verder naar alle grote winkelcentra zoals Siam Paragon en MKB om eindeloos te winkelen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 14 april 2016

Ik heb hier verbleven met mijn 2 kinderen. Wij hadden een zeer ruime kamer met 3 grote bedden en een prachtig uitzicht op de stad.

De ligging van het hotel is perfect, dichtbij de skytrain en de belangrijkste grote shoppingcentra.

Het ontbijt was zeer ruim en gevarieerd.

Een tophotel en een aanrader is een diner op de bovenste verdieping, wat een uitzicht.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 14 januari 2016 via mobiele applicatie

Top hotel, mooi, schoon, verschillende barretjes en restaurants en vriendelijk personeel. Dak terras is erg gezellig!!!
En zwembad met mooi uitzicht :)
Heerlijke Spa en fijne sportruimte voor de liefhebbers.
Ook een goede ligging! Op loopafstand van Siam mall en MBK mall en tegenover gelegen is de ingang van skytrain halte national stadium vanwaar je makkelijk overal heen kan.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2016
Magali B, Assistant Guest Relation Manager van Siam@Siam Design Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2016

Dear ptje_m,

Thank you very much for sharing your recent stay with us!
We are delighted that your appreciated all aspects from your stay. Thank you very much for your positive comments about our friendly team and its willingness to help and assist, we are indeed very service orientated and strive to provide each of our Guests with an unforgettable experience.

The entire team is thrilled by your praise and is looking forward to welcoming you back soon.

Kind regards,

Magali

Beoordeeld op 25 september 2015

Ik sliep een nachtje in dit hotel als afsluiter van een backpack-reis door Thailand & Laos. Na drie weken slapen in guesthouses van 5 euro pppn was dit een oase van luxe. Grote kamers, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Indrukwekkend dakterras en natuurlijk een indrukwekkend zwembad. Het personeel is vriendelijk, al duurde het inchecken wel lang. De locatie is goed (om de hoek van MBK) maar niet ideaal als dit je eerste keer in Bangkok is en je graag de toeristische hoogtepunten wilt bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2015