“Goed kort verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Holiday Inn Express Bangkok Sathorn
Beoordeeld als nr. 117 van 891 hotels in Bangkok
31 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechts 1 nacht deze keer op weg naar Maleisië. Van Holiday Inn Express weet je wat je kunt verwachten. Het concept is over de hele wereld gelijk. Bed, internet, ontbijt. Niet meer en niet minder. Erg schoon en zeer centraal in Silom/Sathorn. Vriendelijk personeel, ontbijt basic maar prima. Ik kom altijd graag terug. Prima plek voor 1 of 2 dagen. Voor langer verblijf is de Holiday inn Silom of de Crown Plaza Lumpini (ook IHG) wellicht beter.

Verbleef: Maart, 2016, reisde alleen
Suchada I, Manager van Holiday Inn Express Bangkok Sathorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2016

Dear Michel99,

Greeting from Holiday Inn Express Bangkok Sathorn!

Thank you for the online feedback on your recent visit at our hotel.
We are glad to hear that you enjoined your stay here and the Holiday Inn Express is the Brand for you.
Your compliment of the staff will be passed to them to keep doing the good jobs and keep improving the services to meet guest's expectation.

Once again, thank you very much for your comment and we hope to welcome you back to the hotel in the near future.

Best regards,

Suchada Imsophan (Ms.)
Express Assistant Manager
Holiday Inn Express Bangkok Sathorn

18 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen hier de eerst 2 dagen na aankomst in Thailand, het was een goede startplek voor de reis. Het ziet er nog goed uit en het beviel beter dan vooraf verwacht (vergeleken met de vorige holiday inn express ervaringen in Peking).

De kamer was netjes, de douche goed en het bed was ook prima. Het ontbijt was erg lekker, al is er weinig keus voor vegetariërs. (ik snap niet dat er zoveel klachten zijn in andere reviews: zolang je er korter dan een week blijft is er genoeg variatie, de kwaliteit is goed)

Het is vlakbij de metro, in een klein zijstraatje.

Het personeel is erg aardig en efficiënt.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met vrienden
Suchada S, General Manager van Holiday Inn Express Bangkok Sathorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2016

Dear Nielsch_NL,

Thank you for staying at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We are delighted to hear that we were able to provide you with a hassle-free stay.

Glad to hear that we are value for money hotel as our rooms come with free Express Start Breakfast, free internet wifi with good quality bedding for a good night rest. I will surely pass on your kind words to our service team.

Hope we will be your choice of hotel next time you plan to visit Bangkok. Stay Smart with us.

Best regards,
Suchada Saengarun
General Manager

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Januari, 2018
Suchada I, Manager van Holiday Inn Express Bangkok Sathorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

2 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
Suchada I, Manager van Holiday Inn Express Bangkok Sathorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Aree P, Guest Relations Manager van Holiday Inn Express Bangkok Sathorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Sukhumvit
Holiday Inn Bangkok Silom
nr. 128 van 891 in Bangkok
2.377 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Express Bangkok Sathorn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Express Bangkok Sathorn

Adres: 51 Soi Pipat Silom Bangrak, Bangkok 10500, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Bangkok > Silom
Voorzieningen:
Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 117 van 891 hotels in Bangkok
Prijsklasse: 57 € - 88 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Holiday Inn Express Bangkok Sathorn 3.5*
Aantal kamers: 184
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Ctrip TA, Expedia, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Express Bangkok Sathorn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?