“Goed hotel!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Hotel Icon Bangkok
Beoordeeld als nr. 120 van 891 hotels in Bangkok
8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij sliepen in dit hotel als afsluiting van onze reis door Thailand, en wilden wat luxe na veel basic accomodaties. Het zwembad is heerlijk en heeft bijna de hele dag zon. Het ontbijtbuffet is prima, zou wat uitgebreider kunnen. Het personeel is extreem vriendelijk en behulpzaam. Locatie is ook prima, rustige buurt en altijd taxi's in de buurt om je ergens heen te brengen

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het icon hotel is echt heel netjes
Alles is netjes en je kamer word om de dag schoongemaakt.
Het eten in het icon hotel is lekker en het is ook nog eens mooi
Wij hadden 2 oamers naast elkaar maar je kon zo naar de andere kamer lopen want je kon de deur opendoen
Ze leggen je alles uit als je iets nodig hebt wij kregen informatie van de skytrain een trein die in de lucht (zweeft) het is niet duur je betaald 140 voor een dagkaart
Het ontbijt ziet lekker en je word vriendelijk geholpen

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Zeer matig ontbijt. Helaas niet altijd iemand aanwezig bij de poolbar. Kamers zijn schoon en centraal gelegen. Wij hebben er 3 nachten geslapen en een goede tijd gehad, maar het beperkte ontbijt was wel heel erg jammer. Personeel wel vriendelijk en de schoonmaak zeer goed!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vorig jaar bij Khaosan road in een hotel gezeten. Wij vonden dit erg tegen vallen en zijn toen verder gaan kijken en zijn in deze buurt terecht gekomen.

Het uitgaansgebied rond Nana plaza vinden wij erg gezellig en hebben hier ook veel gebruik van gemaakt (Hillary 2 is echt leuk elke avond live muziek).

Daarnaast hebben we dit jaar de Klongtour en de Co v Kessel Tour gedaan. Het beginpunt ligt op 10 min met de taxi. Ook zit er een BTR station om de hoek dus je kan makkelijk de metro pakken.

De faciliteiten van het hotel zijn prima. Alles is schoon en personeel is zeer vriendelijk. Enige 2 min puntjes die wij hebben zijn:
-ontbijt buffet is summier
-taxi chauffeurs voor de deur willen niet op de meter rijden. Dus je moet naar het begin van de straat lopen of met het golf karretje mee van het hotel als je niet opgelicht wil worden.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt iets buiten de gebaande paden en is net iets minder luxe en compleet als de top categorie in bangkok. Kamers keurig, lobby keurig en personeel is zeer vriendelijk. Goede licht dichte gordijnen dus goed tegen de jetlag. Kan het zeker aanraden als iets goedkoper alternatief

Verbleef: Juni, 2016
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Hotel Solo Sukhumvit 2
U Sukhumvit Bangkok
nr. 25 van 891 in Bangkok
1.531 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Icon Bangkok geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Icon Bangkok

Adres: 49 Sukhumvit Road Soi 2 | Khlong Toey, Bangkok 10110, Thailand
Locatie: Thailand > Bangkok > Sukhumvit
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 120 van 891 hotels in Bangkok
Prijsklasse: 50 € - 138 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Icon Bangkok 4*
Aantal kamers: 78
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Agoda, Ctrip TA, Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Icon Bangkok met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?