26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het icon hotel is echt heel netjes
Alles is netjes en je kamer word om de dag schoongemaakt.
Het eten in het icon hotel is lekker en het is ook nog eens mooi
Wij hadden 2 oamers naast elkaar maar je kon zo naar de andere kamer lopen want je kon de deur opendoen
Ze leggen je alles uit als je iets nodig hebt wij kregen informatie van de skytrain een trein die in de lucht (zweeft) het is niet duur je betaald 140 voor een dagkaart
Het ontbijt ziet lekker en je word vriendelijk geholpen

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Zeer matig ontbijt. Helaas niet altijd iemand aanwezig bij de poolbar. Kamers zijn schoon en centraal gelegen. Wij hebben er 3 nachten geslapen en een goede tijd gehad, maar het beperkte ontbijt was wel heel erg jammer. Personeel wel vriendelijk en de schoonmaak zeer goed!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vorig jaar bij Khaosan road in een hotel gezeten. Wij vonden dit erg tegen vallen en zijn toen verder gaan kijken en zijn in deze buurt terecht gekomen.

Het uitgaansgebied rond Nana plaza vinden wij erg gezellig en hebben hier ook veel gebruik van gemaakt (Hillary 2 is echt leuk elke avond live muziek).

Daarnaast hebben we dit jaar de Klongtour en de Co v Kessel Tour gedaan. Het beginpunt ligt op 10 min met de taxi. Ook zit er een BTR station om de hoek dus je kan makkelijk de metro pakken.

De faciliteiten van het hotel zijn prima. Alles is schoon en personeel is zeer vriendelijk. Enige 2 min puntjes die wij hebben zijn:
-ontbijt buffet is summier
-taxi chauffeurs voor de deur willen niet op de meter rijden. Dus je moet naar het begin van de straat lopen of met het golf karretje mee van het hotel als je niet opgelicht wil worden.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt iets buiten de gebaande paden en is net iets minder luxe en compleet als de top categorie in bangkok. Kamers keurig, lobby keurig en personeel is zeer vriendelijk. Goede licht dichte gordijnen dus goed tegen de jetlag. Kan het zeker aanraden als iets goedkoper alternatief

Verbleef: juni 2016
18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op loopafstand van de Skytrain. Voor Thaise begrippen een goed ontbijtbuffet, met zelfs om de dag kaas/brie.
Nette kamer met een prima bed. Badkamer heeft ruime douchecabine en is keurig schoon.
Het zwembad is mooi maar ligt wel vol in de zon met alleen de schaduw van parasols bij de ligbedden.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner