TripAdvisor
Bangkok
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Tijdens verblijf in Bangkok lekker gegeten”
Beoordeling van Sunrise Tacos Terminal 21

Sunrise Tacos Terminal 21
Geclassificeerd als nr. 42 van 14.169 Restaurants in Bangkok
Keukens: Mexicaans
Wijk: Asoke
Wijk: Asoke
20 augustus 2018 beoordeeld

Omdat we niet elke dag Aziatisch willen eten, was het bij Sunrise Taco een welkome afwisseling. Niet duur, lekker en vlotte vriendelijke bediening,

Datum van bezoek: augustus 2018
sunrisetacos_1, Owner van Sunrise Tacos Terminal 21, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2018

Irene0711 - I understand about not wanting to eat Asian food every day, heck even Thai people don't eat Thai food every day, many of our guests are Thai people looking for a change. Glad to hear you enjoyed your meal and hope you can visit Bangkok again! guru j- Thank you so much for your kind review, I have passed your words along to our staff, and they are thrilled. They really work hard to make sure everyone feels at home and has excellent food and service, they are grateful to know their efforts are so appreciated. Hope you can come again soon. Greg, Owner Sunrise Tacos

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent en heerlijk eten. Hele spontane kelner (Rick). Hielp ons erg goed en wij hebben leuk met hem gesproken. Zeker een aanrader om even te eten.

Datum van bezoek: juli 2018
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4,5 ster dachten we! Dat moeten we proberen! Helaas moesten we constateren dat dit niet het geval was.
Zeer vriendelijke service, ambiance was Ok maar het eten was verschrikkelijk.
Ooit een Mexicaanse salade gegeten met knoflooksaus en de wrap met de smaak van overgegiste pannenkoeken?
Het restaurant heeft alle potentie om een goed restaurant te worden maar ons hebben ze zwaar teleurgesteld om ons niet een Mexico waardig gerecht te serveren.

Datum van bezoek: februari 2017

Daniel - I am sorry to hear you didn't enjoy our food, our chef Luis is from Mexico and makes sure every recipe is authentic. Our Santa Fe salad doesn't actually have any garlic in it, but it does have whiskey in the sauce, perhaps that is what you tasted? All our dishes come from original Mexican recipes that Chef Luis has brought over to make as authentic as possible. Perhaps you were trying something you hadn't had before and didn't realize how authentic it was? Hope you don't fear trying Mexican food again! Greg, Owner Sunrise Tacos

10 april 2017 beoordeeld

We werden heel hartelijk welkom geheten en na twee weken Thais eten was dit een welkome verrassing. Het eten is goed, echt een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2017
SG_PR_Manager, Owner van Sunrise Tacos Terminal 21, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2017

FredenJet

I appreciate your positive feedback about Sunrise Tacos. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to visit us. Thank you.

Greg Lange
Owner and Founder

6 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de drukte op de vrijdagavond werd snel en vriendelijk moeite gedaan om ons gezelschap van 6 personen een tafel te bezorgen. Alle gerechten werden goed bevonden maar jammergenoeg niet gelijktijdig uitgeserveerd. Personeel zeer attent en vriendelijk!

Datum van bezoek: januari 2017
SG_PR_Manager, Owner van Sunrise Tacos Terminal 21, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2017

Wilfried

Thank you for taking the time to review your party of six who visit with us for dinner on a Friday night. I am very pleased to hear that our staff made your meal pleasant even though it was very busy at our restaurant. Looking forward to seeing you again soon.

Greg Lange
Owner and Founder

Reizigers die Sunrise Tacos Terminal 21 bekeken, bekeken ook

In Sunrise Tacos Terminal 21 geweest? Deel je ervaringen!