Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi groot en schoon appartement met aparte slaapkamer. Geweldig uitzicht over zakelijk bangkok zowel vanuit huiskamer als slaapkamer (business suite). Dichtbij de bts skytrain en 2 haltes van shopping malls MBK & SIAM PARAGON. Fijn personeel , erg behulpzaam en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Datum van verblijf: september 2016
BBK-General-Manager, General Manager van Bandara Suites Silom, Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2016

Dear Marcella G,

Thank you very much for sharing your thoughts here on TripAdvisor forum.

My team and I are truly delighted to learn of your pleasant stay with us. Thank you for your kind compliments to our convenient location, facilities and excellent hospitality of our associates. We are glad that we had managed to deliver a personalized service and that you had a wonderful experience.

Please do reach out to us should you wish to return to Bandara Suites Silom Bangkok and I will be pleased to personally take care of your arrangements.

Until then, wish you all the best.
General Manager

Beoordeeld op 1 januari 2016

Zeer goede ligging, makkelijk bereikbaar met taxi of tuck tuck. Mooie grote suite kamers met afzonderlijke slaapkamer, zwembad is ok, grote warme jacuzzi, goede parkeerplaats, personeel up to date. Kortom zeker aan te bevelen qua prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: december 2015
General M, General Manager van Bandara Suites Silom, Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2016

Dear Pierrotje,

Thank you so much for spending your time to write a review for Bandara Suites Silom Bangkok.
I appreciated that you take your time to do that and also I would like to express my gratitude which you have shared your excellent experience refer to service from my colleague during staying with us. Your kind recommended us was a great rewarding for me and my entire team.

We look forward to welcoming and servicing you on your next trip in Bangkok.

With kind regards,

Hotel Manager

Beoordeeld op 14 juli 2015 via mobiele applicatie

Wij hadden een familiesuite met 2 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer en keuken. Prima hotel dat verdeeld is over twee torens. In iedere toren een zwembad. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en goed van kwaliteit. Tuk tuk van hotel naar dichtstbijzijnde skytrain en metro. In de buurt voldoende goede restaurants. Via Tripadvisor makkelijk te vinden. Enige minpunt is de wifi die nogal eens uitviel. Minor issue op een geweldig verblijf.

Datum van verblijf: juli 2015
General M, General Manager van Bandara Suites Silom, Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2015

Dear Jos H,

Thank you so much for choosing Bandara Suites Silom Bangkok for your stay.

We are delighted to read that you found our hotel address in location very convenient for you, to enjoy this great city and that you had a pleasant stay in our care.

Please do not hesitate to contact me directly at hm@bandarabangkok.com should you require further assistance.

Sincerely,

Hotel Manager

Beoordeeld op 7 maart 2015

Het hotel ligt op 750 meter van het skytrain-station Saladeng en op 650 meter van metro-station Silom. Voor slechts 395 baht, inclusief highway en tollway, reisde ik per taxi van Suvannabhumi Airport naar dit hotel. Aangekomen was de incheckprocedure snel en was ik snel op mijn kamer op de 17e etage. Om te zien was de kamer goed ingericht. Er waren echter toch wat onhandigheidjes. De lampjes naast het bed moesten worden aan en uitgeschakeld met een schakelaar in het snoer die niet handig bereikbaar was. Het termostaat van de airconditioning werkte niet, waardoor het ingesteld op 27 graden, in de kamer toch slechts 21 graden was, wat ik te koud vond. De badkamer had een flinke waterdruk zodat de badkuip behoorlijk snel was volgelopen. Er miste echter een handgreep voor ondersteuning tijdens het uit hed bad stappen.

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde alleen
General M, Resident manager van Bandara Suites Silom, Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2015

Dear FredTC2,

Thank you very much for your review about your recent stay with us. Your precious comments have been reviewed by our Management team. Your feedback is an advantage for helping us improving standard of the hotel in the future.

We hope to welcome you back to our Bandara Suites Silom, Bangkok in the future.

Best Regards,

Resident Manager

Beoordeeld op 9 oktober 2014

Echt een aanrader als je voor langere tijd in Bangkok verblijft.
Vlakbij skytrain -station Sala-Daeng.
Erg vriendelijk personeel, zeer ruim en gezellig app'ment met klein balkon, heerlijke keuken en niet duur.
zwembad dat je bijna altijd voor jezelf hebt.
Ook wij komen zeker terug.

Kamertip: Kies voor de appartementen en niet de hotelkamers, dit is een kleiner gebouw naast het hotel met erg confortabele app'menten met prachtig uitzicht vlakbij Lumpini-park. Roomservice is fantastisch, zeer lekkere Thaise keuken en erg goedkoop,zeker doen!
Datum van verblijf: september 2014
General M, Resident Manager van Bandara Suites Silom, Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2014

Dear Cedric G,

Thank you for your kind recommendation of Bandara Suites Silom Bangkok. It was a pleasure to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us and that you would recommend our Suites.
We hope we will have the pleasure of welcoming you back soon.

With kindest regards,

Resident Manager